Strona 1 z 1
[D2 98 2.5TDI
] Kontrolki ABS i ESP
: 12 lut 2013, 16:10
autor: synek220
witam kolegów.mam problem a mianowicie.od jakiegoś czasu świeciły mi się kontrolki ABS i ESP oraz na FISIE wyskakiwał co kilkanaście sekund błąd ...okazało się że sterownik pompy ABS jest uwalony więc cała pompa została wymieniona z innego modelu oraz sterownik został przekodowany tak jak ma być...ABS działa jak powinien oraz kontrolka ABS oraz na FISIE zgasły i jest ok ,ale został problem z kontrolką ESP (ASR) świeci sie cały czas a do tego zauważyłem dość duży wzrost spalania...nie wiem czy spalanie ma jaki kolwiek związek z ASR ale tak mi mówią mechanicy...prosze o pomoc i jakieś propozycję co to może byc...
: 12 lut 2013, 16:17
autor: synek220
dodam jeszcze jak dobrze pamietam że po wpięciu Vaga mam jeden błąd związany z <zawór zawieszenia silnika >nie pamiętam jaki to był kod błędu.
: 12 lut 2013, 22:52
autor: szeryfisch
zawor zawieszenia silnika to pewnie poduszka. Ale skoro swieci ESP to zajrzyj vagiem w sterownik ABS i odczytaj bledy.
: 12 lut 2013, 23:25
autor: Simone331
synek220 pisze:...został problem z kontrolką ESP (ASR) świeci sie cały czas a do tego zauważyłem dość duży wzrost spalania...
a przepływka?
Nie wiem jak w dieslu ale benzyna tak ma. Uwalona przepływka i ESP się świeci.
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
: 13 lut 2013, 08:23
autor: synek220
po założeniu nowej pompy i sterownika ABS nie ma żadnych błędów na vagu..
: 13 lut 2013, 08:24
autor: synek220
jadę dziś do mechesa zobaczymy co mi znajdzię.....
: 13 lut 2013, 22:30
autor: szeryfisch
no jak nie ma bledow to i kontrolka nie powinna sie swiecic. Cos jest popaprane..
: 14 lut 2013, 11:28
autor: synek220
ja pisałem wcześniej na sterowniku ABS nie mam żadnych błędów ...jedyny błąd jaki mi wyskakuje na vagu to błąd z silnik tzn: zawór zawieszenia silnika...czyli coś z poduszką silnika,ale pytanie teraz czy ma to związek z ESP(ASR)???
: 15 lut 2013, 23:02
autor: szeryfisch
nie ma zwiazku. Blad poduszki nie odpala zadnej kontrolki.
: 15 lut 2013, 23:27
autor: wolek
a po wymianie pompy zrobił kalibracje czujnika kąta skrętu? w D3 trzeba w d2 chyba tez ale moge sie mylić bo tego w D2 nie robiłem
![:P](https://a8team.pl/images/smilies/dokuczacz.gif)