Przeczytałem forum i mniej więcej z postów wynika że tarcze i klocki przód można zmienić bez vaga vasa itd. Moje pytanie brzmi czy można ręcznie cofać tłoczki czy trzeba to robić np vagiem. Chodzi mi tylko o przód. Bardzo proszę o info gdyż nie chciałbym przy okazji uszkodzić np pompy.
Pozdrawiam
: 22 wrz 2013, 12:47
autor: pebo
Można ręcznie cofać, tylko ostrożnie. Uwaga na płyn hamulcowy w zbiorniczku, bo jak zaczniesz cofać, to może wypłynąć. I sprawdź jakie masz zaciski i hamulce, bo w wersji USA idą większe klocki, oczywiście z przewodem.
: 22 wrz 2013, 12:48
autor: jacek
Przy wymianie tarcz i klocków z przodu można cofnąć tłoczki w zacisku normalnie (ręcznie) jak w wielu innych pojazdach , z tyłu trzeba użyć vaga vasa lub podobnego sprzętu ze względu na elektroniczny hamulec postojowy + programowanie grubości klocków.
: 22 wrz 2013, 13:25
autor: boruc23
Dzięki koledzy. Vasa dopiero kupiłem będzie u mnie za tydzień więc wtedy wezmę się za tył na razie przód. Wersja jest europejska tarcze z przodu 360 mm tył 310 mm. A tak dodatkowo to jest gdzieś może opisana procedura Vasem wymiany tylnych klocków i tarcz?
Pozdrawiam
: 22 wrz 2013, 13:26
autor: pebo
jacek pisze:Przy wymianie tarcz i klocków z przodu można cofnąć tłoczki w zacisku normalnie (ręcznie) jak w wielu innych pojazdach , z tyłu trzeba użyć vaga vasa lub podobnego sprzętu ze względu na elektroniczny hamulec postojowy + programowanie grubości klocków.
Dzięki . Już wiem co to jest tryb podnośnika ale jeszcze jedno może banalne pytanie gdzie się go włącza w mmi ? Mam po angielsku i w opcjach zawieszenia jest tylko 4 ?