Klocki te same, tarcze te same, średnice tłoczków i zestawy naprawcze te same, zaciski i jarzma maja inne numery w etce. Czym naprawdę się różnią?
: 23 lut 2015, 23:40
autor: Dworek
Zgaduję, choć pewnie wiele się nie mylę, że ceną ;-)
: 23 lut 2015, 23:52
autor: krzychu22.p1i
Tylko ceną.. eSkowe są pomalowane na czarno i mają inną blaszkę z logiem S8. W12 wyglądają jak zwykłe 360mm ale hamują wypaśnie i dobrze leżą w 20". Na zimę 18" to minimum ale na dosłownie milimetry..
: 23 lut 2015, 23:55
autor: Dworek
Ummm u mnie Skowe sa pomalowane na szaro :-)
: 02 mar 2015, 22:13
autor: olozwirski
A jest jakaś różnica w zaciskach miedzy phaetonem W12 a d3 w12?
Czy blaszki S8 pasują na zacisk z W12?
Co z jarzmami, ta sama cześć?
: 02 mar 2015, 23:44
autor: krzychu22.p1i
Wkładaj zwykły zestaw z D3 360mm i nie kombinuj.. Na zimę MINIMUM 18" ale to na żyletki się mija, wiem bo mam 385mm.. Drugą stroną medalu jest tył, jeśli chcesz tam mieć 269-310mm to też sobie odpuść bo będzie nurkował..
Nie widzę w etce odnośnie phaetona tarczy większej na przód jak 365x34mm, najbliżej d3 w12 jest tam tylko ceramika..
Blaszki pasują.
Jarzma te same są.
: 03 mar 2015, 08:57
autor: SenatorS8
Zestaw w D2 z D3 360mm to z 17 " na styk ale bezpieczny styk wchodzi.18" to joz maja pusta arene wkolo
: 03 mar 2015, 09:48
autor: FOSS
SenatorS8 pisze:Zestaw w D2 z D3 360mm to z 17 " na styk ale bezpieczny styk wchodzi.18" to joz maja pusta arene wkolo
Może niefortunnie to krzychu sformułował ale chodziło mu o 385mm... że na to minimum 18"
: 03 mar 2015, 13:18
autor: krzychu22.p1i
Zgadza się Damian
SenatorS8, temat dotyczy hamulców S8 albo W12 D3 a tam było 385mm to też pisałem, że na taką tarczę optimum to 19" a 18" na styk mija się z zaciskiem. Dlatego bez powodu nie napisałem aby zakładać 360mm bo eSki wcale nie są takie szybkie a i tak nie odczuje zbytnio różnicy jak nie założysz na tył konkret zestawu..
: 03 mar 2015, 14:39
autor: SenatorS8
Spoko wszystko jasne
Z Twojej wypowiedzi wywnioskowalem ze opisujesz sytuacje przy 360mm.
Pozdrawiam
: 03 mar 2015, 20:45
autor: olozwirski
Czyli nie ma co się napalać na S8. Pytam bo udało mi się kupić tanie tarcze 385mm a różnica cenowa w zaciskach jednak jest.
Te hamulce 360mm jakoś mi nie podchodzą, tył zostawię tak jak jest a jak będzie myszkował to dam zestaw 335mm z phaetona, powinno wystarczyć.
Jeszcze dopytam, to myszkowanie to dlatego ze hamulce z przodu są przewymiarowane?
: 03 mar 2015, 22:36
autor: krzychu22.p1i
SenatorS8, luzik. Źle przelałem myśli ale koledzy szybko sprostowali Nie poprawiałem posta aby zamięszania nie robić.
Pozdro
Mariusz, a czemu Ci 360mm nie pasi?? Przecież to się tylko jarzmem różni.
Jakie masz obecnie zwrotnice? Masz eSkę więc może czasem być zacisk Brembo..
: 03 mar 2015, 22:55
autor: olozwirski
Mam od wakacji 360 i nie tyle ze mi nie pasi ale spodziewałem się czegoś lepszego.
U mnie brembo nie podejdzie, w serii były tarcze 323 czy jakoś tak.
: 20 mar 2015, 01:22
autor: Eugens S8
Hallo,
w moim S8 jest S8 4E przekazac uklad hamulcowy z zainstalowanym 385mm hamowania.
I z tylu Zainstalowalem hamulce RS6 4B z tarcza 330mm hamulec S6 4F. Dla hamulca
recznego wzialem sznur od A8 Lang. AVUS co najmniej 18 -calowe felgi pasuja idealnie.
Wszystkie pozostale 18 calowe felgi nie pasuja !!
PS: Przepraszam za bledy ortograficzne
: 20 mar 2015, 11:10
autor: krzychu22.p1i
Widzę, kolegę z tym samym zestawem Z tyłu mam akurat 335mm i jestem ciekawy jak to u Ciebie wyszło?
Potrzebny był adapter pod jarzmo, czy przewód hamulcowy został zmieniony?