Strona 1 z 5
[D3 ALL
] zmiana klockow przod jakie klucze?
: 07 kwie 2015, 16:04
autor: dracus6662
Jakie klucze potrzebne do zmiany klockow przednich i jak jaszybciej to zrobic? i sie mie narobic ;-)
Re: zmiana klockow przod jakie klucze?
: 07 kwie 2015, 16:16
autor: pytlar
dracus6662 pisze: i jak jaszybciej to zrobic? i sie mie narobic ;-)
oddać do dobrego mechanika, który zna się na rzeczy

: 07 kwie 2015, 17:28
autor: drago_o
przód jest banalny... opisywałem to już gdzieś tu na forum tak dość rozpisując się.
Ogólnie jakiś jeden imbus i jeden klucz ale wymiarów nie pamiętam teraz. Ale nic dziwnego więc w podstawowym zestawie kluczy płaskich i imbusowych masz wszystko. Przyda się coś do ściśnięcia tłoczków. Ja użyłem ścisku stolarskiego aby wcisnąć tłoczki

Dwie strony to około godzina.
: 07 kwie 2015, 17:56
autor: pioter
: 07 kwie 2015, 20:49
autor: dracus6662
Dzięki Panowie za pomoc jutro działam

: 07 kwie 2015, 21:31
autor: Motostacja
imbus 7 chyba płaski klucz do odgięcia blaszki , ścisk do klocków szczotka druciana , robi sie dość szybko
o dziwo ja kupiłem klocki zimmerman i miałem inne wtyczki od czujników musiałem przelutować wtyczke od starych klocków
: 07 kwie 2015, 21:46
autor: dracus6662
super dzieki
ale z tymi wtyczkami to mnie zaskoczyles teraz

jutro sie zobaczy
klucz 7 imbus nasadka - mam taki
raz dzieki jeszcze
: 08 kwie 2015, 15:07
autor: Motostacja
Ate będzie miało na bank takie same bo ja właśnie miałem klocki ATE zmieniłem na zimermanna a tam wtyczka okrągła dlaczego to nie wiem , wtyczka przelutowana od strony klocków i wszystko hula bez błędów po dziś dzień , a ze 2 tysiaki nakręciłem na nich juz ,
klocki jak najbardziej polecam tarcze ATE też
aha taka uwaga zanim ściągniesz szczękę z jarzma to brecha lub dużym kluczem płaskim odegnij zacisk żeby tłoczki sie trochę ścisnęły łatwiej to wszystko schodzi wtedy , no i wiadomo trzeba odkręcić korek od zbiorniczka płynu .
: 08 kwie 2015, 21:01
autor: Lukas134
dracus6662, jak będziesz kupował klocki kup smar do tłoczków i prowadnic 😉ja korzystam z ATE, ale to spora tuba, z Textara są mniejsze i nasmaruj najlepiej prowadnice czyli te 2 na klucz 7 co wykręcisz i możesz ciut pod tłoczek dać wszystko bedzie pięknie chodzić😉 ja jeszcze smaruje jarzma smarem ceramicznym do wysokich temperatur, ale dla jednej wymiany szkoda kupować spraya za 50-60zl 😉
: 10 kwie 2015, 17:18
autor: dracus6662
hamulce zrobione przód to rzeczywiście pestka tarcze i klocki zimerman i nie wiem jak tam u was ale u mnie pasowały kostki czujek normalnie

moze dlatego ze mam stary typ d3
wszystko przeczyszczone i zakonserwowane zgodnie ze sztuka
dzieki za pomoc

: 10 kwie 2015, 23:36
autor: Lukas134
dracus6662, No i super teraz troszkę dotrzeć i można latać 😉 ja w przyszłym tygodniu zmieniam juz cały zestaw czeka 😉
: 13 kwie 2015, 20:02
autor: dracus6662
powiem tak całkiem inaczej auto wygląda gdy nowe tarcze siedzą
to działaj działaj przód jest bardzo łatwy ale z tyłem możesz mieć kłopot bo.... zaciski mogły skorodować i nie da się ich cofnąć do końca czasami wdedy jedyna opcja ztaki mymiana zacisków albo założenie uzywanego grubego klocka i jednego nowego ....
z tym ze pamietajac aby przechodzony załozyć od strony zewnętrznej aby móc kontrolować to taka opcja na szybciora gdybyś sie zdziwił i rozgrzebał auto a tu zonk..
ale zapewne taki myk znasz

: 13 kwie 2015, 21:18
autor: Lukas134
dracus6662, dzisiaj zmieniłem przód 😄 dużo lepiej to wyglada jak tarcza nowa 😄 klocki ceramiczne to może felgi nie bedą brudne po trasie 😄
A co do tylu to tez szybka robota 😉 narazie tył mam Oki jak bedą sie kończyć klocki odrazu zapodam tez z tarczami i klocki ceramiczne 😉
: 13 kwie 2015, 21:30
autor: dracus6662
hmm ceramika..... klocki , jak to się zgrywa ze zwykłymi tarczami

: 13 kwie 2015, 22:41
autor: Lukas134
Podobno nie ma problemu

nie wiem jak prawdziwe klocki ceramiczne do tarcz ceramicznych, te po prostu zamiast metali mają elementy ceramiki i z tego powodu nie pylą na czarno tylko na biało i nie piszczą w razie czego
