Strona 1 z 1
[D3 preFL ALL
] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s
: 10 lip 2015, 20:37
autor: dracus6662
Panowie potrzebuje pełnej informacji w jaki sposób przystąpic do wymiany 2 tylnych kompletnych tylnych zacisków aby nie skopać niczego ???
moje dwa zaciski na aucie sa uszkodzone zamówiłem drugie i w krótce dotrą pytanie polega na tym jak co pokolei zrobić nie chodzi mi o kodowanie tylko konkretne kroki mianowicie
na początek :''
1 otworzyć zaciski do wymiany klocków czy trybu serwisowego
2 odkręcanie zacisków
3 przewody odkrecanie jakies uwagi??
4 temat odpowietrzania a raczej jak nie zapowietrzyc?
5 montaż zacisków [sa otwarte w trybie serwisowym]
6 włożyc klocki
7 zamknąc zaciski czy wczesniej kodować klocki
8 robić test
to tak ogólnie napisałem jak to mniejwiecej miałoby wyglądac według mnie...
dajcie znać co i jak żebym nie skopał czegoś i nie mógł auta unieruchomić sobie

: 10 lip 2015, 21:22
autor: pioter
Tu masz wymianę klocków :
http://www.a8team.pl/d3-all-zmiana-kloc ... t12523.htm i tu też
http://forums.quattroworld.com/a8d3/msgs/10413.phtml . Przewody odkręcasz jak przy każdych zaciskach . Silniczki od zacisków są na dwie śrubki plus wtyczka .
: 11 lip 2015, 00:02
autor: danishow
dracus6662, przed odkręceniem przewodów hamulcowych z zacisków wciśnij pedał hamulca i zablokuj go w tej pozycji. Uniknie to ewentualnego zapowietrzenia pompy ABS i ułatwi późniejsze odpowietrzanie

: 11 lip 2015, 17:22
autor: dracus6662
Panowie dzięki za pomoc i linki bardzo przydatne zrobiłem adaptację na 9mm i komp przyjął mielił mielił zaciskami ale ruszyło da rady na dojazd do pl i wymiane zacisków ale jakby nie to zaciski w przyszłym tyg beda to wymienie tutaj

: 15 lip 2015, 18:45
autor: dracus6662
tylko jeszcze jedno:
jakotwieram mam miec wlaczony zaplon alepoxniejmogewylaczyc czy na zaplonie rozpinac silniczki??
: 15 lip 2015, 20:38
autor: danishow
Oczywiście, że wyłączasz

...i jeszcze jedna ważna informacja, zanim wsadzisz palce w zacisk ściągnij wtyczkę!
: 16 lip 2015, 06:37
autor: dracus6662
jescze coś :
jezeli otworze zaciski
wyłącze zapłon
odłacze kostkę
cofne tłoczek
wymienie zaciski
to teraz podłączyć silniczek
nie właczasjąc zapłonu podpompować zacisk
następnie zamknąć zacisk
odpowietrzyc na włączonym zaplonie
wpisac wartosc klocków
i reszte wiadomo...
tak to ma iść to bardzo ważne bo nie chce spierd hamulców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wszystko ogarnięte i wymienione i wszystko hoola <jezyk>
: 16 lip 2015, 22:21
autor: danishow
Po wymianie zacisku najpierw odpowietrzasz później podpinasz wtyczkę, wyjeżdżasz tłoczek i dopompowujesz. Nie musisz wpisywać żadnych wartości klocków bo po wyjechaniu sterownik zapamiętuje wartości.
: 17 lip 2015, 15:53
autor: dracus6662
problem był bo swoje cofnałem w tryb serwisu -naprawy i poszły do końca a te co kupiłem były tylko otwarte a nie cofnięte do naprawy i cyrki wyszły
po podpięciu... zamknąłem nowe i wywaliło blady klocka i czyjnika halla
i uj nie szło cofnać więc wkurw.. i w jeden wkreciłem przyrzad do cowania tłoczkow i dokreciłem go do tłoczka do oporu i dałem otwarcie i ruszył
drugi ni huhu dopiero jak podpialem hydraulike i przykreciłem to ruszył -cofnął sie do końca pokasowałem wszystko załozyłem nowe dałem 14 mm i hoola
koła z tyłu 2 razy odpowietrzałem raz niby ok ale po krótkiej przejazdzcze okazało sie ze pedał ucieka tzn jest twardy zapada sie i jest twardy okazało sie ze drugie odpowietrzenie pomogło zadnych bledów itp wkońcu działa i nie posikuje feli
