Strona 1 z 1

[D3 ALL ] Hamulec ręczny działa ale z błędem pytanie od cz

: 19 paź 2015, 18:42
autor: Motostacja
Witam

problem nastepujacy

miałem uszkodozny silniczek ręcznego peknieta obudowa brak tylniej obudowy przekładni i paska , sam silniczek działał i nawet nie wywalał błedu dopuki sie go nie użyło.

Finalnie kupiłem używke, założyłem ręczny zaczoł działac ale wypierdzielił bład piorun ze strzałkami na fisie, a na kompie uwalony czujnik halla , wiec przełożyłem stronami zeby zobaczyc czy bład powędruje za silniczkiem no i tak tez było przeszedł z prawej na lewą.

Oczywiście chce zwrócić teraz zacisk i nie ma z tym problemu.

Wie może ktoś jak naprawia się ten czujnik halla ? bo zacisk fizycznie jest sprawny ale jazda z błedem na fisie nie przystoi.

Dodatkowo mam pytanie czy bład o zużyciu klocków na vcds jest komunikowny również na fisie? zastanawiam sie czy bład na fisie jest spowodowany wadliwym zaciskiem czy bardziej zużytymi klockami.

pozdr

: 19 paź 2015, 19:27
autor: pioter
Przy nowych klockach też mi pokazywało czujnik halla .

Re: Hamulec ręczny działa ale z błędem pytanie od cz

: 20 paź 2015, 17:34
autor: FOSS
raftor pisze:Wie może ktoś jak naprawia się ten czujnik halla ? bo zacisk fizycznie jest sprawny ale jazda z błedem na fisie nie przystoi.
Oddać do regeneracji - akurat w Warszawie nie będzie z tym większego problemu.
raftor pisze:Dodatkowo mam pytanie czy bład o zużyciu klocków na vcds jest komunikowny również na fisie? zastanawiam sie czy bład na fisie jest spowodowany wadliwym zaciskiem czy bardziej zużytymi klockami.
Jest komunikat na FIS o zużytych klockach.

: 20 paź 2015, 19:52
autor: Motostacja
FOSS pisze:Oddać do regeneracji - akurat w Warszawie nie będzie z tym większego problemu.
nie wiem czy pamiętasz jak mój zacisk prawy wyglądał :D:D a raczej jego resztki , jest to do naprawienia ale nie opłacalne i trzeba spawać obudowę, wiec zdecydowałem sie kupić używany, troche tego jest na rynku ale jak widać 1 strzał i źle trafiłem dobrze ze blisko domu kupiłem od gościa który nie jedna rzecz mi juz tanio sprzedał więc ze zwrotem nie ma problemu.

za tego co mam zapłaciłem 450zł plus ew regeneracja 250-300zł więc wole oddac i podjechać gdzies po używke tylko tym razem odrazu go założe i przetestuje:D

szukam dalej jakiegoś zacisku <bezradny>

: 20 paź 2015, 23:19
autor: FOSS
raftor pisze:nie wiem czy pamiętasz jak mój zacisk prawy wyglądał :D:D a raczej jego resztki , jest to do naprawienia ale nie opłacalne...
To fakt. Tego twojego to by Rafał nie przyjął do regeneracji, a przynajmniej nie w standardowej cenie.
raftor pisze:za tego co mam zapłaciłem 450zł plus ew regeneracja 250-300zł więc wole oddac i podjechać gdzies po używke tylko tym razem odrazu go założe i przetestuje :D
Całkiem słusznie.
raftor pisze:szukam dalej jakiegoś zacisku <bezradny>
Tzn. właściwie tylko silniczka bo całego kompletnego zacisku nie ma sensu przekładać ;)

: 22 paź 2015, 14:32
autor: Motostacja
FOSS pisze:raftor napisał/a:
szukam dalej jakiegoś zacisku <bezradny>

Tzn. właściwie tylko silniczka bo całego kompletnego zacisku nie ma sensu przekładać ;)
jasne że tak ale handlarze i tak sprzedają całe zaciski nikt nie rozłącza ich