[D3 02 4.2MPI ] Gorąca felga, błędy hamulca ręcznego
: 23 kwie 2016, 22:27
Witam, mam następujący problem z a8
Otóż po dość dłuższej jeździe (min.100 km) śmierdzi klockami z prawego tylniego koła. Równocześnie felga jest gorąca. Pozostałe są letnie.
Klocki były wymienianie ok.1500km temu. Po wymianie klocków nie zniknął bład hamulca ręcznego z piorunkami. Takie błędy wywala vcds:
3 Faults Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17
Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 61
02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 7
Reset counter: 218
Mileage: 198264 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.23
Time: 13:52:38
Freeze Frame:
Voltage: 10.87 V
Count: 60
02438 - Left Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 27
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17
Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 94
Jestem pewien że do wymiany jest zacisk lewy (czujnik halla uszkodzony). Jednak czy może to wpływać na grzanie się prawego tylniego koła?????
Ten drugi błąd (tj.02596 - Rear Brake Pads Worn 002 - Lower Limit Exceeded) wywaliło dziś po kilkukrotnej próbie zaadaptowania klocków i wykonanie nastaw podstawowych.
Zastanawiam się co może powodować grzanie się koła, klocek nie odbija czy jak??
Pozdrawiam
Otóż po dość dłuższej jeździe (min.100 km) śmierdzi klockami z prawego tylniego koła. Równocześnie felga jest gorąca. Pozostałe są letnie.
Klocki były wymienianie ok.1500km temu. Po wymianie klocków nie zniknął bład hamulca ręcznego z piorunkami. Takie błędy wywala vcds:
3 Faults Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17
Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 61
02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 7
Reset counter: 218
Mileage: 198264 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.23
Time: 13:52:38
Freeze Frame:
Voltage: 10.87 V
Count: 60
02438 - Left Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 27
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17
Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 94
Jestem pewien że do wymiany jest zacisk lewy (czujnik halla uszkodzony). Jednak czy może to wpływać na grzanie się prawego tylniego koła?????
Ten drugi błąd (tj.02596 - Rear Brake Pads Worn 002 - Lower Limit Exceeded) wywaliło dziś po kilkukrotnej próbie zaadaptowania klocków i wykonanie nastaw podstawowych.
Zastanawiam się co może powodować grzanie się koła, klocek nie odbija czy jak??
Pozdrawiam