Strona 1 z 3

[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami

: 26 kwie 2017, 12:37
autor: PITER82
bład klocków okladziny nie przyjmuje nic nie raguje na zadne komendy tylko mozna podejrzec jaka jest wartosc wpisana oraz ze problem z tarcza hamulcowa co sie nigdy nie spotkałem z czyms takim <bezradny>
silniczek nie chce otworzyc klockow swieci mi sie poruny i p (oczywiscie wiem co to znaczy )
i tak to wyglada :)
<okok>

a na koniec jak sie dostac wymienic i zapomniec o podobnym problemie

[ Dodano: 2017-04-25, 18:19 ]
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Component and/or Version: EPB A32C0220 H02 0220
Software Coding: 0000111
Work Shop Code: WSC 00664 067 57207
VCID: 1F486387CEE2B9B9F0-804A
4 Faults Found:

02426 - Brake Disk Rear Left; Not Reached
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:41

Freeze Frame:
Voltage: 13.46 V
Count: 12

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:18

Freeze Frame:
Voltage: 13.25 V
Count: 85

01315 - Transmission Control Module
013 - Check DTC Memory - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Reset counter: 181
Mileage: 226384 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 14:50:18

02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 32
Reset counter: 182
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Voltage: 10.14 V
Count: 60

[ Dodano: 2017-04-26, 12:37 ]
jakies sugestie

: 26 kwie 2017, 15:36
autor: Freeq
Przerwa w obwodzie prawego silniczka to na bank.

: 26 kwie 2017, 20:36
autor: pioter
Klasyka , wiązka do wymiany . Słabe te przewody i robi się z nich proszek .

: 27 kwie 2017, 20:06
autor: PITER82
jak to wiazka do wymiany ?? mozna mi podeslac jakis link ? albo numer czesci .

: 28 kwie 2017, 16:01
autor: pioter
Ja normalnie zrobiłem ciach i wstawiłem nowe przewody , tyko dobrze trzeba zabezpieczyć połączenia i uszczelnić .

: 01 maja 2017, 07:56
autor: czaruś
Trzeba by było wypiąć kostkę zasilającą ten silniczek a następnie z 20 cm dalej nakłuwając miernikiem przewody sprawdzić przejścia między kostką a właśnie nakłótym przewodem ( są 4 ). I w ten sposób sprawdzić czy wszystkie są dobre - i wymienić uszkodzony kawałeczek. U mnie jeden też wymieniałem bo sam w sobie przestał przewodzić <okok>

: 01 maja 2017, 10:42
autor: Arthur
pod akumulatorem jest sterownik, wypnij wtyczkę z niego i z zacisku, pomierz instalacje czy nie jest przerwana, nowa wiązka w aso 380 pln, ale często padają sterowniki

: 01 maja 2017, 11:19
autor: drago_o
Bardzo często problemem jest wilgoć/woda pod akumulatorem.

: 01 maja 2017, 15:13
autor: PITER82
ja mam słucho pod aku

[ Dodano: 2017-05-01, 15:13 ]
podajcie numer czesci z aso

: 01 maja 2017, 19:56
autor: Arthur
4E0 927 904 F , ale dla pewności możesz podać vin, bo nie wiem czy były różnice

: 02 maja 2017, 13:42
autor: PITER82
Mam nadzieje ze to prosty temat zeby to ogarnąć bo mi sie zacisnął ręczny i nie ma mowy zeby jeździć :(

: 02 maja 2017, 14:07
autor: drago_o
W schowku w bagażniki masz do tego klucz torx :) auto do góry, odpuszczasz silniki

: 02 maja 2017, 18:19
autor: PITER82
drago_o pisze:W schowku w bagażniki masz do tego klucz torx :) auto do góry, odpuszczasz silniki
chcesz powiedziec ze po podniesieniu do gory kola luzuje sie jakos reczny ?? czy po prostu jak go odłacze to jakos prosicej bedzie mozna odczepic reczny bo i tak musze odłaczyc i wysłac do pl zacisk z silniczkiem bo mi chałasował i terkotał

: 02 maja 2017, 19:11
autor: pioter
Odkręcasz dwie śrubki na torxa i silniczek zdejmujesz a później tam gdzie wchodzi silniczek kręcisz żeby poluzować zacisk - tłoczek . Możesz jeździć ale będzie waliło piorunami na wyświetlaczu .

: 02 maja 2017, 19:22
autor: drago_o
pioter pisze:Odkręcasz dwie śrubki na torxa i silniczek zdejmujesz a później tam gdzie wchodzi silniczek kręcisz żeby poluzować zacisk - tłoczek . Możesz jeździć ale będzie waliło piorunami na wyświetlaczu .
Tak dokładnie to miało na mysli :)