Nowy ? Oficjalnie nie kupisz od nikogo. Mogę poszukać u siebie używki, bo chyba mi została.
: 27 gru 2017, 22:38
autor: maciu
to zobacz proszę, sądząc po odgłosach byc może u mnie tylko pasek zerwany...
: 28 gru 2017, 01:28
autor: FOSS
pioter pisze:To co mi kiedyś zregenerował w Starych Babicach już dwa lata trzyma . Więc polecam , Foss też chyba mówił że jest ok .
Tak mi się kiedyś wydawało. Ale niestety nie jest OK.
Moje silniczki naprawiałem u niego kilkukrotnie, tzn. kilka razy poprawiał po samym sobie.
Finalnie dalej nie jest OK ale straciłem na niego cierpliwość a poza tym, przez moją wyprowadzkę do DE czas na reklamację minął.
Następne będę robił gdzieś indziej, na pewno nie w Starych Babicach.
: 28 gru 2017, 01:42
autor: maciu
własnie dlatego pytałem... czyli pozostaje Sztum
: 05 sty 2018, 23:11
autor: maromko
Ktoś orjetuje się jakie są wymiary paska? Długość szerokość ilość ząbków? Etc?
: 05 sty 2018, 23:19
autor: dice111
Ząbki se możesz policzyć, długości mi się nie chce dziś mierzyć:
: 05 sty 2018, 23:21
autor: maromko
Ząbków jest 67
W pracy udało mi się dobrać pasek o oznaczeniu M3 (to się chyba tyczy szerokości "ząbków")
Długość paska to 201mm
Nie wiem dokladnie jaka ma być szerokość paska, napewno mniej niz 8mm bo taki znalazłem i jest za szeroki. 6mm albo i 5mm powinno być OK
Szukając paska wpisywałem w wyszukiwarce "HTD 201-M3-06"
: 16 sty 2018, 17:27
autor: maciu
rozcinając plastikową obudowę od tyłu zeby dobrać sie do paska - jest tam fabryczne
klejenie wzdłuż którego rozcinamy czy jedziemy na rympał i potem kleimy....
co prowadzi do drugiego pytania - czym kleić? epoxy?
Wieczko na perforacje "kołnierz" który wchodzi do wewnątrz obudowy. Ja użyłem brzeszczot ciołem na łączeniu a później kleiłem "czoło do czoła" dwuskładnikowym klejem.
: 16 sty 2018, 20:30
autor: maciu
dzięki jutro powinno rozpocząć się wielkie cięcie... i ocena stanu szkód przez
płyn w elektronice