Strona 1 z 2

[D3 05 W12 ] jarzmo pod zacisk

: 10 gru 2012, 20:03
autor: bunga bunga
Czy jest ktoś na forum co dorabia jarzma pod zacisk? Lub kogoś może polecić?

Albowiem już prawie mam zaciski od RS6 C6 i potrzebne będzie rzeczone.

8-)

: 10 gru 2012, 20:32
autor: Simone331
Odezwij się do SIDa on ma dużą wiedzę i pomagał chłopakom na forum przeszczepić heble od Q7 więc w tej sprawie może i Tobie pomoże. Jest też na allegro gostek, który ma w swojej ofercie dużo regenerowanych zacisków i dedykuje je pod dane auto.

Tu masz posty SIDa:

http://www.a8team.pl/brembo-z-s8-fl-w-a ... 028,15.htm

: 10 gru 2012, 20:41
autor: gtfan
Ja dorabiałem swoje u TEGO człowieka. Jarzma solidne, wszystko pasowało bezproblemowo. W TYM temacie masz fotki.

Na racingforum niedawno ktoś się ogłaszał, że wykonuje takie jarzma na 5-osiowej frezarce CNC w dobrych pieniądzach. TU masz jego ogłoszenie.

: 10 gru 2012, 20:42
autor: bunga bunga
O SID pamiętam i rozmawiałem z nim kilka razy. Trochę mi nie pasuje, że jest tak daleko ode mnie. Ale pogadam z nim jutro.

Na zaciski wpadłem dziś ale bez jarzm. Potrzebuje kogoś kto zrobi to kompleksowo z rysunkiem na obrabiarkę.

Ile może kosztować dorobienie pary jarzm? Na ile mam się przygotować?

8-)

: 10 gru 2012, 20:44
autor: gtfan
Koszt pewnie 400-600zł, zależy u kogo będziesz robić.

: 10 gru 2012, 20:46
autor: Simone331
gtfan pisze:Ja dorabiałem swoje u TEGO człowieka...
O właśnie o niego mi chodziło mówiąc, że adaptuje zaciski pod różne auta. :)

: 10 gru 2012, 21:00
autor: bunga bunga
Z tym chłopakiem z allegro też kilka razy rozmawiałem. Jutro się przypomnę.

A tematy z forum o swapie znam na pamięć.

Odezwę się do Sebos17 może on będzie w stanie dorobić.

A na temat z drugiego forum nie trafiłem jeszcze. Poczytam na jego www.

Od lata szukałem tych zacisków i w końcu znalazłem.

Dzięki chłopaki za szybką odpowiedź, o to chodziło.

8-)

: 10 gru 2012, 21:08
autor: gtfan
Tak, koszt za parę, ale to i tak pewnie będzie indywidualnie ustalane w zależności od wielkości tego jarzma.

Co do tego z racingforum to jego strona to http://www.pro-tune.pl/?kontakt,2

: 11 gru 2012, 20:05
autor: bunga bunga
Żeby dorobić jarzma trzeba zdemontować zwrotnicę dołożyć zacisk i tarczę. Także dłuższa zabawa.

Czy po zdjęciu i ponownym założeniu zwrotnicy ustawia się zbieżność?

8-)

: 11 gru 2012, 20:24
autor: Simone331
Serrgiusz pisze:Czy po zdjęciu i ponownym założeniu zwrotnicy ustawia się zbieżność?
Jak drążków nie ruszysz to nie :)

: 11 gru 2012, 21:05
autor: gtfan
Serrgiusz pisze:Żeby dorobić jarzma trzeba zdemontować zwrotnicę dołożyć zacisk i tarczę. Także dłuższa zabawa.
Dlatego ja do tej zabawy kupiłem używaną zwrotnicę. A później odkupił ją ode mnie człowiek, który te jarzma dorabiał.

: 11 gru 2012, 23:10
autor: Gość
Serrgiusz pisze:Czy po zdjęciu i ponownym założeniu zwrotnicy ustawia się zbieżność?

8-)
Simone331 pisze:Jak drążków nie ruszysz to nie :)
Ale geometria chyba w dupe może wziąść..??

: 11 gru 2012, 23:18
autor: Simone331
Apophis pisze:
Serrgiusz pisze:Czy po zdjęciu i ponownym założeniu zwrotnicy ustawia się zbieżność?

8-)
Simone331 pisze:Jak drążków nie ruszysz to nie :)
Ale geometria chyba w dupe może wziąść..??
Nic się nie poprzestawia. :)

: 12 gru 2012, 12:31
autor: bunga bunga
Czyli zakładam w kalkulacji, że zbieżność będzie ustawiana.

Po przeliczeniu nie wygląda to już tak wesoło. Tych zacisków nie można założyć do tarcz OEM, tylko od RS6 C6.

Wstępne koszta gdzie tylko zaciski są używane i regenerowane to 6400 + robocizna, płyn i zbieżność.

Z tego co mi powiedziano pod ten zacisk nie wejdą 19" felgi tylko 20" i więcej.

Także albo w zimę stoi albo zimówki 20".

Tu mam podobny zestaw z Berlina:

http://www.ultimot.net/


8-)

: 12 gru 2012, 13:10
autor: Simone331
Serrgiusz pytam czysto teoretycznie czy w każdym W12 nie wychodziła ceramika?