Strona 1 z 1
[D3 06 3.2FSI
] Sterownik pompy ABS
: 16 kwie 2013, 20:31
autor: arektoporski
Witam , mam maly problem ze sterem ABS mianowicie po podlaczeniu VAG-a w adresie 02 ABS nie mialem zadnych bledow i nie wiem czemu zachcialo mmi sie wcisnc w programie TEST
po okolo 10 s. ukazal sie blad (DEFECT) i od tamtejj pory nie moge wykasowac tego bledu ,wyglada na to ze sterownik sie uszkodzil ,dziwne jest jednak to ze n zegarach nie wyswietla zadnych bledow ,dodam jeszcze ze ACC (DISTRONIC) przestal mi dzialac nie wiem co z tym zrobic ,czytalem ze te sterowniki sie naprawia ale nie wiem czy to cos da a moze lepiej kupic nowy (uzywany) macie jakies pomysly co moge z tym zrobic ?
pozdrawiam
Arek Toporski
: 19 kwie 2013, 20:38
autor: arektoporski
widze ze nie ma pomyslow , wiec moze da rade ktos odczytac bloki pomiarowe sterownika abs chodzi mi o predkosci 4 kol bo u nie mimo ze stoje w garazu predkosc wszystkich kol wynosi 1.0 KH , macie tak samo czy u was jest 0.0 KH ?
: 19 kwie 2013, 23:36
autor: wolek
kolego flash sterownika ABS`u jedynie, VCDS`y upalają pamięć i dupa trzeba ją nadpisywać. Wiec aso i najlepiej flash online, chyba że masz już najnowszy soft i nie będzie nic nowszego dostępnego wtedy szukaj kogoś kto ma sprzet i umie nowy wsad zaimplementować.
: 20 kwie 2013, 21:30
autor: arektoporski
dziekuje za info. wyczytlem to juz wczesniej tylko mialem wachania czy to faktycznie prawda posidam tez vas-a tylko brak mi tego softu , gdzie moge go znalesc ? i jak zapatruje sie na to ASO robia z tym jakies problemy ? no i czy jest to powiazane z nie dialajacym ACC ?
: 21 kwie 2013, 16:18
autor: wolek
a w ACC nie ma błędów? Aso nie robi problemów chyba że masz już najnowszy soft wtedy zaproponuja ci wymiane pompy ABS`u na nową. VAS nie ma opcji "Downgrade" więc implementuje tylko nowsze wersje softów.
: 23 kwie 2013, 17:03
autor: arektoporski
mam blad , zobacz na dole
Address 13: Auto Dist. Reg Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 561 E HW: 4E0 907 561 E
Component and/or Version: ABSTANDSREGELUNGH02 0040
Software Coding: 0031161
Work Shop Code: WSC 02726 823 60351
VCID: 244CF0149E5D
1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10111101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 127
Mileage: 220112 km
Time Indication: 0
Date: 2013.04.03
Time: 00:37:00
Freeze Frame:
Temperature: 27.0°C
Voltage: 14.46 V
Bin. Bits: 00000000
: 24 kwie 2013, 21:46
autor: wolek
i w czym problem... co mówi skrzynia biegów? jakie błędy? wklej lepiej cały skan autka
: 24 kwie 2013, 22:27
autor: arektoporski
wkleje jutro wieczorem , no i tu zaczynaja sie schody bo w skrzyni jest czysciutko ,mam tak ze jak jade i dwignie dam na N to moge odpaliz ACC ale zaraz po zmianie na D caly ACC sie wylacza i podczas zmiany biegu na chwile zapala sie tempomat i gasie ,czyli na luzie wszystko dziala ale jak zalaczy bieg to wszystko siada
: 02 maja 2013, 20:35
autor: arektoporski
przepraszam ze tak dlugo ( brak czasu ) a oto autoscan
006257 - Transmission Mount Valve 2 (N263): Short to Plus
P1871 - 006 - Short to Plus
006256 - Transmission Mount Valve 1 (N262): Open Circuit
P1870 - 009 - Open or Short to Ground
00003 - Control Module
014 - Defective
00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416)
007 - Short to Ground - Intermittent
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00065 - Left Rear Footwell Heater (Z42)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
00066 - Right Rear Footwell Heater (Z43)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01800 - Light Switch (E1)
008 - Implausible Signal - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
000 - - - Intermittent
00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416)
007 - Short to Ground - Intermittent
00003 - Control Module
014 - Defective
00915 - Window Regulator Switch; Rear Right; Driver (E55)
008 - Implausible Signal - Intermittent
02626 - Dynamic Cornering Light Motor; Right (V319)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00864 - Antenna 2 for TV (R56)
010 - Open or Short to Plus
02283 - Video Connection to Output [End Unit]
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
02273 - Quiescent Current Stage 2
02276 - Quiescent Current Stage 5
02274 - Quiescent Current Stage 3
02277 - Quiescent Current Stage 6
02115 - Locking Unit for Central Locking
008 - Implausible Signal - Intermittent
: 03 maja 2013, 10:25
autor: wolek
masz problem z zawieszeniem skrzyni biegów wysypało obie poduszki posprawdzaj kostki/złącza nie ma to żadnego związku z ABS`em ale zato z aktywnym tempomatem może.
widze ze dużo namodziłeś w swoim autku ale MMI masz źle zakodowane ale to pierdoła
modół zażądzania energią komunikuje niewłąściwą prace akumulatora sprawdz czy jest zakodowany poprawnie do jego parametrów, częstą przyczyną jest właśnie źle zakodowane MMI które nie usypia sterowników po różnych dziwnych aktualizacjach czy spolszczeniach.
: 03 maja 2013, 19:37
autor: arektoporski
Myslisz ze bedzie mialo to zwiazek a ACC bo w sumie dziwna sprawa a pozatym widac ewidentnie ze dwie gumy padly tylko czemu nie widnieje jako blad w sterowniku skrzyni tylko jako blad w sterowniku silnika ?