Strona 1 z 1

[D2 ALL ] Jak zdemontowc wskazówki licznika?

: 26 cze 2010, 23:47
autor: szeryfisch
Potrzebuje dostac sie do wyswietlacza zegarka i wskaznika przebiegu aby poprawic ich wyswietlanie - jak jest goraco to widze ciemnosc.. No i zeby to zrobic wyciagnalem licznik, rozprulem go i poddalem sie na wskazowkach. Jak je zdjac nie uszkadzajac niczego?

: 27 cze 2010, 06:44
autor: pioter
A nie można od tyłu się dostać do żarówek ? http://www.audipages.com/upgrades/dashrings.html

: 27 cze 2010, 15:54
autor: szeryfisch
Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki...

: 28 cze 2010, 23:04
autor: solox011
szeryfisch pisze:Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki...

kolego ja u siebie tez tak mam że jak gorąco to słabo widać po prostu nie wyświetla wszystkich cyfr. A jaki masz patent na naprawe tego bo podobno to ciężko z tym a w serwisie to cały licznik tylko do kupienia.

: 28 cze 2010, 23:17
autor: szeryfisch
Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ...

: 28 cze 2010, 23:43
autor: solox011
szeryfisch pisze:Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ...
Ok to napisz jak sobie poradzisz z tym

: 11 lip 2010, 20:18
autor: szeryfisch
A wiec pi***da :evil: Rozebralem licznik i wyswietlacze nie sa tak jak w A6 na elastomerze tylko maja tasme ktora jest przylutowana do plytki licznika i z drugiej przyklejoną strony do wyswietlacza. Nie pozostaje nic innego jak wymiana wyswietlacza z tasma albo calego licznika.

: 11 lip 2010, 23:42
autor: maciu
patenty są dwa jeden to wymiana wyświetlacza ale to 400-600pln albo schłodzenie

: 13 lip 2010, 22:57
autor: szeryfisch
Ale mi nie chodzi o FIS tylko o zegarek z data i wyswietlacz przebiegu. BTW jak schladzac? Bo jak jest zimniej to dziala lepiej.

: 10 cze 2011, 22:27
autor: k44761
Sorrki za odgrzanie kotleta, ale napisze ktoś jak zdjąć te cholerne wskazówki? Zacząłem od wskazówki temperatury płynu chłodniczego, ale zerwała się sprężynka i wskazówka nie wraca teraz do położenia "zerowego" po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, tylko spada do około 50 stopni celsjusza. Muszę zrzucić te wskazówki, bo chcę wymienić LEDy czerwone od podświetlenia na białe, a nie chcę więcej nic uszkodzić :)
Za podpowiedź obiecuję fotostory z wymiany podświetlenia :)

[ Dodano: 2011-06-19, 14:27 ]
Odpowiadam sam sobie w na przyszłość innym.
Aby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia mechanizmu (a konkretnie skrężynek) nalezy cieniutkimi szczypcami dostać się do ośki pomiędzy mechanizmem a płytką drukowaną i przytrzymać, kręcąc jednocześnie wskazówką. Aby je potem dobrze załozyć, należy potem wcisnąć je na miejsce, bez kręcenia :)
Na koniec sprawdzic wszystko VAGiem - test elementów wykonawczych, czy wskazówki pokazują to, co powinny.