Strona 1 z 2

[D2 ALL ] Programowanie pilota bramy - homelink

: 01 lut 2019, 09:02
autor: adrian949
Hej, ma ktoś instrukcje do pilota do bramy do A8 D2 lift?

: 02 lut 2019, 16:22
autor: adrian949
Ma może ktoś schemat jak podłączony jest pilot? Wychodzą z niego dwa przewody.

: 02 lut 2019, 17:53
autor: dice111
Jaki pilot ? Chodzi Ci chyba o ten w daszku:

Obrazek

Schemat pewnie w ELSA będzie (wrzuciłbym Ci, ale aktualnie mam wszystko do preFL a tego tam nigdy nie było)
Co do samego programowania, popytaj na audiworld.com, bo tam więcej ludzi to ma (z resztą szło głównie na US), przykład:
https://www.audiworld.com/forums/a8-s8- ... 796/page2/

: 02 lut 2019, 19:39
autor: machul333
Z tego co sam szukałem kiedyś to te wszystkie piloty obsługują już przestarzałe systemy kodowania , sam chciałem założyć u siebie lusterko z kompasem i bramą pilota i zrezygnowałem.

Problemem tu jest kod stały i 315 MHz dla USA i 433 MHz dla EU gdzie teraz wszyscy używają 868 MHz i kodów zmiennych

Jak chcesz to uruchomić to jedynie zostaje ci oryginalny pilot i wyprowadzić jego przyciski pod te od homelinka

: 03 lut 2019, 10:36
autor: adrian949
Dice identyczne ma. Jak myślicie wystarczy podpiąć plus i minus?

: 03 lut 2019, 11:42
autor: maciu
no zasilany raczej musi być, a więcej mu nie potrzeba to nie te lata jeszcze żeby się
z czymś komunikował

: 03 lut 2019, 12:32
autor: adrian949
Podłączyłem dziada, ale nie chce sie połączyć. <niechce>

: 03 lut 2019, 12:54
autor: dice111
Z bramą ? Jaki masz sterownik ? Czemu nie zrobisz jak pisał Ci wyżej machul. Wykorzystaj jako atrapke, a bebechy wrzuć ze swojego

: 03 lut 2019, 13:56
autor: adrian949
Zrobię jak nie będzie działać, że tylko obudowa zostanie. Napęd i sterownik faac mam. Dziwne że ten gościo co sprzedał mi pilot, mówi że mu działało.

: 03 lut 2019, 14:41
autor: machul333
Bo może miał jakiś przestarzały system który homelink obsługiwał . U siebie możesz mieć FAAC ale już na systemie ze zmiennym kodem .

Najszybciej jest właśnie zostawić obudowę i najtaniej .

: 03 lut 2019, 16:15
autor: adrian949
No nic trzeba bedzie ogarnąć. Fajnie ze się trafił taki rarytas

: 03 lut 2019, 16:22
autor: maciu
i pamietac o regularnej zmianie baterii... myslalem o tym samym ale dochodzi jeszcze przewtornica z 12 na niższe chyba że są piloty zasilane 12V?

: 03 lut 2019, 17:17
autor: adrian949
O widzisz ja mam 12V, ale baterie zmieniałem po kilku latach.

: 03 lut 2019, 17:22
autor: maciu
ale też nie wiadomo czy przyjmie 12V z instalacji auta... jak wiadomo moga być spore róznice
tak czy inaczej test 14V może sie okazać dla pilota zabójczy ale może nie?
niech się jakis elektronik wypowie, wszak układ był projektowany do zasilania bateryjnego
i może nie mieć na to zabezpieczeń

: 03 lut 2019, 17:52
autor: adrian949
Zostawię baterie na kilka lat starczy.