Strona 1 z 1

[D2 ALL ] Jak wymienić osłonę kolumny kierowniczej-ta pod

: 06 cze 2011, 17:14
autor: Sylas25
Witam.
Mam pytanie, jak zdjąć osłonę kolumny kierowniczej, tą która się znajduje pod zegaami, nie ta na samej kolumnie kierownicy. rozleciała mi się ta "roletka" która zasłania dziurę aby nie było widać kabli. z tego co widziałem na fotce na allegro składa się ona z ramki kwadratowej i takiego jakby daszku które jest pod zegarami. zdemontowałem półkę od strony kierowcy i tam jest mocowanie na 2 śrubach a u góry pod zegarami kolejne 2 mocowania. Wynika z tego że musze zdemontować kierownicę, obudowę kolumny (obie połówki) i zegary aby odkręcić śruby i wymienić to dziadostwo. czy ktoś ma jakiś opis albo patent jak to zrobić żeby czegoś nie pourywać albo żeby się nie rozleciała taśma która przypuszczam że jest pod kierownicą bo mam kierownicę z sterowaniem radiem.

Pomóżcie proszę

Sylwek Obrazek Obrazek

: 06 cze 2011, 17:52
autor: dzidzia
musisz odkrecić poduszke z kierownicy potem kierownice i pod nią bedą 3 srubki od dolnej obudowy stacyjki, od spodu są bodajze 2 srubki i to wszystko. zegarów nie musisz ruszać, jak już rozdzielisz obudowy to jeszcze wypiąc kable od sterowania kolumny kierowniczej i to wsio.

zeby ci nie wyskoczył błąd poduszki dobrze by było robić wszystko przy odpietym aku ewentualnie bez kluczyków w stacyjce

: 06 cze 2011, 18:46
autor: Sylas25
dzidzia jak patrzyłem od spodu to w miejscach ch metalowych "uszu" są wkręcone śrubki ale o dziwo ich łby są od strony zegarów :( zobacz nawet na 2 zdjęciu że śruby są wkręcane od środka. To mi właśnie nie daje spokoju. Kupiłem już tą osłonę tylko że boję się ją wymieniać bo starą to mogę połamać nawet.

: 06 cze 2011, 18:49
autor: pioter

: 06 cze 2011, 18:56
autor: Sylas25
Dziękuję ci pioter :) pomogłeś bardzo :) ale nadal trapi mnie kwestia tych śrubek :) hehe. Wiem już jak porozkręcać do pewnego momentu ale co z tym mocowaniem u góry.

: 06 cze 2011, 19:04
autor: dzidzia
aaa bo ty chcesz sie dostać dalej niż rozebranie obudowy stacyjki, a tam moja wiedza nie siega, bo tego nie rozbierałem, ja potrzebowałem sie dostać do immobilazera, a ty kopiesz głebiej wiec szczeze nie wiem bo az tak nie rozbierałem, ale zdaje mi sie ze w tym wypadku bedzie trzeba zwalić też i licznik

: 06 cze 2011, 19:33
autor: pioter
Jeszcze trochę znalazłem http://www.a8team.pl/topics28/343.htm

: 07 cze 2011, 06:27
autor: Sylas25
Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć :(

: 07 cze 2011, 12:49
autor: tomi26
Sylas25 pisze:Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć :(
No ale z wyciągnięciem zegarów to już dużo roboty niema ;-)
Może pomoże http://www.a8team.pl/topics28/2332.htm