Strona 1 z 1
[D2 98 4.2PB/LPG
] Elektryczna regulacja zagłówka fotelu k
: 04 paź 2011, 11:40
autor: jdz1
Witam Panowie.
Nie działa w mojej A8 elektryczna regulacja zagłówka fotelu kierowcy i pasażera. Przy próbie podniesienia lub opuszczenia zagłówki stoją w miejscu ale silniczki w obu fotelach pracują bez względu czy chę opuścić czy podnieść zagłówek. Próby ręcznej zmiany wysokości przy pracujących silniczkach też nie dają rezultatu.
Może ktoś ma podobny problem albo ewentualnie uporał się z czymś takim?
POZDRAWIAM
: 04 paź 2011, 12:33
autor: adrian949
Tu masz kolego rozwiązanie twojego problemu,
http://www.a8team.pl/topics18/258.htm
ja kolego rozciągałem linkę i działa wszystko!

: 04 paź 2011, 13:13
autor: jdz1
Dziękuję za pomoc. W wolnej chwili postaram się usunąć tą niewielką aczkolwiek denerwującą usterkę.
Pozdrawiam
: 04 paź 2011, 23:43
autor: klesk1986
Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.
U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.
Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach.
: 05 paź 2011, 17:53
autor: adrian949
Ja kolego jedną końcówkę skręciłem w imadle a drugą kombinerki ciągnąłem, 5mm wystarczyło :-D
: 07 paź 2011, 07:57
autor: marekp750
klesk1986 pisze:Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.
U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.
Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach.
Dosłownie, też tak u siebie robiłem. Linka wygląda jak nowa...
: 08 paź 2011, 10:09
autor: maciu
a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów
: 14 paź 2011, 23:37
autor: daro72
maciu pisze:a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów
To samo ja u siebie zrobiłem i przez jakieś kilka miesięcy mam spokój.
: 23 paź 2011, 14:01
autor: jdz1
Problem rozwiązany, mam nadzieję że na dłużej. Po stronie pasażera ścisnąłem końcówkę metalową przy mechaniźmie zagłówka, a po stronie kierowcy za pomocą opasek elastycznych (sztuk 2) odpowiednio ułożyłem linkę podnoszenia i opuszczania.
Pozdrawiam