Strona 1 z 1

[D2 95 4.2PB ] Obudowa kolumny kierownicy pre-FL vs. FL

: 20 cze 2013, 20:30
autor: Antek
Witam kolegow. Potrzebowalbym waszej pomocy w odpowiedzi na nastepujace pytanie - czy obudowa elektrycznej kolumny kierownicy z lifta (Sama obudowa - plastik) pasuje na zasadzie plug&play do prelifta? Kupilem naprawde ladna kierownice S-line z multifunkcja i albo ja zamontuje albo bede jezdzil autobusami do konca swiata :P

Jak juz zdarzylem sie przekonac oczywiscie nie pasuje tasma i wieloklin. Na wieloklin mam redukcje i cos bym z tym wyczarowal. Kabelki tez mozna bez problemu zmodyfikowac. Ale niestety stara tasma nie zda egzaminu jak wiadomo a nowa w starej obudowie sie nie odnajduje najlepiej. Stad pytanie czy daloby rade przelozyc obudowe + tasme + wieloklin i to poskladac?Czy jak ktos wspominal jest konieczna wymiana calej kolumny kierowniczej?Czego oczywiscie robic juz nie bede, wole kupic starego Sline.

Pozdrawiam

: 20 cze 2013, 21:50
autor: szeryfisch
jesli wymienisz obudowe, tasme i dasz redukcje wieloklinu to bedzie pasowac. Pamietaj ze tasma do multifunkcji musi miec sporo pinów.

: 20 cze 2013, 22:17
autor: Antek
Hmm a gdyby chciec spiac tylko poduszke i klakson to te piny od multifunkcji sa mi potrzebne?Czytalem teorie na temat podpinania zmiany biegow w kierownicy ale ktos twierdzil, ze ponizej 97 nie da sie tego wykonac (brak can?).

Zatem szukam obudowy i odpowiedniej tasmy i jazda :) uciekszylo mnie to info :) plusik

: 20 cze 2013, 23:08
autor: Antek
mam jeszcze jedno pytanie. Chyba nawet wazniejsze - jaka tasma jest potrzebna do kierownicy jak ponizej na zdjeciu? Bo polift z tym jeszcze nowszym wzorem kierownicy mial chyba jeszcze inna? Mozna sie niezle zakrecic z tym hehe :)

Obrazek

: 21 cze 2013, 14:08
autor: Detter
Kolego podpowiem Ci to co ja przerabiałem (mam zamontowaną taką samą kierownicę) - plastiki podchodzą, tylko trzeba troszkę porzeźbić - tj. delikatnie od środka przyciąć.
Nowa kiera działa tj. klakson i poducha - na starej taśmie - rzeźba z kabelkami.
Najwięcej rezania jest z regulacją kierownicy - jeśli masz przyciski od el. regulacji, a fizycznie masz manualną to trzeba też przyciąć plastik od dołu - dwa podłużne cięcia - aby wyprowadzić rączkę od regulacji.
Osobiście na chwilę obecną również poszukuję nowszej taśmy aby uruchomić tiptronica....