Strona 1 z 1

[D2 95 2.8PB/LPG ] Stuki w tylnym zawieszeniu

: 23 cze 2014, 11:09
autor: czeskii
Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ?

: 23 cze 2014, 19:47
autor: Damian921221
Nie ma belki tylko są wahacze, a skoro nie ma luzów w zawieszeniu i jeżeli sprawdzili to dobrze to ja bym obstawiał, że puka sobie amorek.

: 24 cze 2014, 22:58
autor: gtfan
Koledze chodzi o poduszki tylnej ławy.
Miałem dwie po stronie pasażera zerwane tak, że po naparciu łomem ława chodziła. Stuków z fotela kierowcy nie słyszałem, ale auto źle się prowadziło - ciągało je.
Nowe poduszki tylko w ASO za ok 350zł/szt, zamienników jako takich brak. U siebie zamontowałem poliuretany STĄD i odpukać, od ponad roku nic się z nimi nie dzieje.

: 25 cze 2014, 00:05
autor: czeskii
u mnie samochod prowadzi sie spoko, nie chodzi na boki itp, no wlasnie ja tak obstawialem ze to nie zadne gumy tylko amorek, bo u ojca w clk mercu bylo to samo, powymienial gumy itp a okazalo sie ze stuka amorek. Da sie sprawdzić ten amorek jakos ?> czy to na bank to ? stacja diagnostyczna to ogarnie ? czy mechanior zostaje ?

: 26 cze 2014, 21:48
autor: Damian921221
Amorek sprawdzić to wyciągnąć i sprawdzić czy ma minimalny luz w którymś miejscu ale nie zawsze sprawdzisz, loteria.

Re: Stuki w tylnym zawieszeniu

: 26 cze 2014, 23:09
autor: monster_1973
czeskii pisze:Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ?
Kontrola w zwykłym warsztacie rzadko coś wykazuje. Równie dobrze to puknięcie może być w moście. Pojedź gdzieś gdzie znają się na tych autach żeby nie tracić pieniędzy. Często jest tak, że wszyscy na warsztatach mówią że w zawieszeniu jest wszystko dobrze a w rzeczywistości 228kW+ jest inaczej. Może być jakiś minimalny luz na zawieszeniu i będzie "pukać". Lepiej sprawdzić dokładnie.

: 27 cze 2014, 11:23
autor: czeskii
a znasz moze jakis warsztat co ogarnia a8 :)?

: 28 cze 2014, 23:06
autor: czeskii
panowie, dzisiaj zalozylem alumki 16 cali z zimowkami i na tych kolach nic nie puka, przelozylem potem spowrotem na 18 letnie i znowu to samo, wali w prawym tylnym kole.

: 29 cze 2014, 07:53
autor: ernesto
czeskii, a felga dobrze siedzi na piaście?

: 29 cze 2014, 08:48
autor: Damian921221
Nie będzie chodziło o osadzenie felgi na piaście a rozmiar felgi i opony.
Wiadomo, że czym większe felgi tym bardziej wszystko słychać i czuć .

: 29 cze 2014, 11:48
autor: czeskii
felga na bank dobrze siedzi.

: 16 paź 2014, 23:54
autor: czeskii
Winna była mega wyrobiona tuleja górnego wahacza, po wyjęciu sama metalowy środek tulei sam wypadł.