Strona 1 z 1
[D2 FL ALL
] Zawieszenie EIBACH
: 12 paź 2014, 19:20
autor: krzychu22.p1i
Warte swojej ceny?
http://www.eibach.pl/eibach-audi-a8-%28 ... i-651.html
Dodatkowo widzę, że mają dystanse z otworem ø57mm a nie jak u H&R ø57,1.
: 13 paź 2014, 22:31
autor: ernesto
Krzychu, a jak porównywalnie cenowo jest to do kompletnego nowego ori które Ty masz u Siebie. Dajmy na to gdybyś chciał zmieniać amorki i sprężyny.
: 13 paź 2014, 23:10
autor: krzychu22.p1i
Za kpl ori miałbyś 2 kpl eibacha

: 14 paź 2014, 07:46
autor: ernesto
W takim razie promocja

a Swoje stare zawsze możesz wystawić na sprzedaż.
: 14 paź 2014, 10:12
autor: krzychu22.p1i
Trafiłem przypadkiem na te zawieszenie szukając dystansów. Wiadomo 14lat na pewno dało popalić tym w aucie i nie mają już tych właściwości. Czytając forum to amorki B6 da się przerobić na B8 i regulować obniżenie więc jest o co walczyć.
: 14 paź 2014, 10:28
autor: Preston81
a to pasuje z marszu czy trzeba rzeźbić ?
: 14 paź 2014, 10:35
autor: krzychu22.p1i
Wkładasz i gooooł

: 14 paź 2014, 21:00
autor: ernesto
Krzychu powiem Ci tak. Zważając że jestem przeciwnikiem tuningu

( co widać na moim aucie

) osoba spokojną, cichą, lubiącą prostotę i oryginalność, w pełni władz umysłowych...
Brał bym to
Ale to moje zdanie, prześpij się z tematem. Wydaje mi się że już podjąłeś decyzję ale jeszcze się wahasz.
: 14 paź 2014, 21:40
autor: krzychu22.p1i
Ernest, mojemu trupowi strzeli niedługo 14 lat i trzeba coś myśleć o resorowaniu. Szukałem swego czasu gwintu KW ale po namyśle chciałbym coś normalniejszego z delikatnym obniżeniem i przyzwoitym komfortem nie rujnującego domowego budżetu. Póki co mam zawieszenie P+T do ogarnięcia kompleksowo nie posiadając podnośnika ani wolnego kanału, będzie jazda.. Pożyjemy zobaczymy.
: 14 paź 2014, 21:54
autor: ernesto
Krzychu gwint ok ale za dużo komplikacji, strojenia, konserwowania. Jedyny plus to że możesz regulować wysokość ale ja bał bym się tego że z czasem stanie się coś złego i gwint się sypnie i nie będzie możliwości regulacji. Zostaje pneumatyka. Lub taki zestaw jak wyżej. Widziałeś jak jest u mnie. Nie jest źle. Da się jeździć ale oczywiście w koleinach trzeba uważać, na progach również to samo się tyczy podjazdu pod krawężniki. Wszystko ma swoje + i - ale = zacnie

Ja nie zmienił bym już zawiasu na wyższy. Odpowiada mi taki.
Zrobisz sobie najazd tak jak ja

najazd na dwie deski i auto do góry dopiero
Kurcze szkoda że w najbliższym czasie nie jadę w Twoje strony to byś przewiózł się i ocenił na własnej skórze.