Strona 1 z 2
[D2 preFL ALL
] Różnice w zawiasach S8 i A8
: 21 sty 2015, 20:29
autor: Bugalon
Mam seryjne zawieszenie z S8, kompletne. Strasznie mi ono przeszkadza i musze je zmienic na zwykle. Pytanie zatem jest takie - czy amortyzatory w S8 są takie same jak w A8 i roznica jest tylko w sprezynach czy jednak sie roznia od zwyklych wersji? Zawieszenie mam w super stanie i nie chce wymieniać amorów jesli nie ma takiej koniecznosci.
: 21 sty 2015, 20:35
autor: Gość
Czymś tam się róznią amory to pewne ale ja w swojej z tyłu mam już serie a z przodu tylko spręzyny mi eSowe zostały.
: 21 sty 2015, 20:45
autor: CINEK
...
Apophis, masz przez to przód jakoś niżej? Ja będę robił znów odwrotnie niż
Bugalon, bo mam amorki ze sprężynami standard a będę zmieniał na eSowe w nadzieji ze mi trochę siądzie

: 21 sty 2015, 20:45
autor: Bugalon
kupiłem komplet używanych oryginalnych sprężyn ladnie trzymajacych auto (oczywiscie wyzej niz mam teraz) i zastanawiam sie czy powinienem do tego dokupowac nowe amortyzatory. Jesli rozmiar jest ten sam - a tego nie wiem (w sensie dlugosc i pozostale wymiary) to chętnie zostawię seryjne amory z esy bo wedlug mnie na komfort wpływaja głownie sprezyny.
Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany

: 21 sty 2015, 21:02
autor: Gość
martin_rs4 pisze: masz przez to przód jakoś niżej?
Oczywiście coś ok -20 względem serii. Tył wymieniłem na seryjny by poszedł w gore bo raz że dupa śledzia była dwa że mam tam sporo balastu więc tym bardziej mi nie pasowało. Teraz z balastem stoi ok.
Amory kupiłem w sklepie i nie widziałem względem esowych jakiejs różnicy. Pasowały ok.
: 21 sty 2015, 21:11
autor: Bugalon
Czyli co - zostawiac te esowe amory? Bo w sumie amor tez ma jakas charakterystyke tlumienia i przez to troche bardziej twardo moze byc (ale nie tyle co na sprezynie)
: 21 sty 2015, 21:15
autor: CINEK
Bugalon pisze:Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany
Dzięki wielkie za ofertę, ale juz się zaopatrzyłem w cały komplecik eSowy na wiosnę do nowych 19"stek
Apophis pisze:Oczywiście coś ok -20 względem serii.
Ooo i o to właśnie mi chodzi...nie za nisko, nie za wysoko....w sam raz
A jakie odczucia masz w zachowaniu się auta mając różnie przód i tył?
: 21 sty 2015, 21:20
autor: Bugalon
Ja tam takie gleby odradzam. Kazdy wyzszy spiacy policjant konczy sie przycierka przedniego zderzaka

: 21 sty 2015, 21:26
autor: Gość
Prawda to bo mój zderzak już ma nierówne szpary ale jeszcze go nie urwałem na szczescie...
: 21 sty 2015, 21:28
autor: CINEK
Nieee no słuchaj, w A4 miałem springi H&R czerwone -40mm i było jeszcze w miarę z wysokością, natomiast komfort dostał po tyłu. Teraz w A8 nie chce tracić nadto komfortu, dlatego
A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.
Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią

: 22 sty 2015, 00:15
autor: r4q
Ja chyba będę stosował takie rozwiązanie jak Apo właśnie... chciałem obniżyć trochę przód, żeby 19" jakoś wyglądały ale jest szansa, że niedługo wlecą 20" jak sie sezon zacznie
obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika
Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba?
: 22 sty 2015, 06:24
autor: Gość
Moja A8 wyjechała z fabryki na tym eSkowym zawieszeniu lecz wcześniej kupiłem tez amory i przy wymianie machłem od razu z tyłu sprężyny.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach.
: 22 sty 2015, 07:18
autor: Bugalon
Czyli co - moge spokojnie wkladac inne sprezyny a seryjne amory zostawic eskowe czy nie? Mam u siebie tego sachsa na czerwonych sztycach w ladnym stanie. Jak to spasuje (w sensie ze mi dlugosci amora nie zbraknie na przyklad bo jest ten sam wymiar) to bym chętnie taki ruch zrobil.
: 22 sty 2015, 14:43
autor: Gość
Wsadzić wsadzisz jak to bedzie pracować to nie wiem. Wydaje mi sie że normalnie.
: 22 sty 2015, 21:21
autor: CINEK
Ja narazie zamontuje caly setup eSowy i zobacze jak to będzie wyglądać. Z regóły jezdze sam wiec nie powinno być problemu z obciążeniem nadmiernym, natomiast jeśli tyłek będzie faktycznie niżej, to zrobię jak Maciek i w sadze serie na tył
