Strona 1 z 2

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw

: 19 mar 2015, 23:35
autor: Smali20
Witam serdecznie,

Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna :D .

Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>

Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.

z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2

: 20 mar 2015, 05:41
autor: ernesto
Wystąpił całkowity brak wspomagania czy powróciło ?
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?

Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem.

: 20 mar 2015, 06:23
autor: Smali20
Całkowity brak wspomagania aby skręcic trzeba sie uwiesić na kierownicy,
Pompa założona nowa,
kierownica krecona w lewo i w prawo ( możliwe ze za mało kreciłem?)
Pompa syczy tak jakby
Został zalany i jest normalny poziom płynu
Zielony Febi

: 20 mar 2015, 08:52
autor: karol208
Czy pompa ma takie samo ciśnienie na wyjsciu jak stara?
jezeli nie będzie miała cisnienia przebicia zaworka w maglu to niestety wspomagania będzie brak.

: 20 mar 2015, 08:57
autor: Smali20
hmmm, jak to sprawdzić?

Ale myślę że jest ok bo przejechałem trochę i kręciło się bardzo ładnie, a raptem przestało.

: 20 mar 2015, 09:17
autor: karol208
Miałem u siebie tak samo po wymianie magla, odpalam odpowietrzam wszystko cacy. po ok 4-5km wspomagania brak.
Musiałem wymienić zaworek ciśnieniowy w maglu (przełożyć ze starego magla)
Zaworek jest ciśnieniowo w parze z pompą.

: 20 mar 2015, 09:35
autor: Smali20
Czyli powinienem szukać zaworu do magla,

dużo jest roboty aby to zmienić?

: 20 mar 2015, 09:38
autor: michalwruszak
Trzeba wyciągnąc magiel aby zmienić zawór

: 20 mar 2015, 09:51
autor: Smali20
Czy byłby ktoś tak miły i podesłał link do zaworu który będzie pasował.

tak tak jestem laikiem.:)

: 20 mar 2015, 10:26
autor: karol208
Zawór wymienia się sciągając tylko koło przednie lewe.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.

Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-all-wymiana-mag ... t10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.

Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem.

: 20 mar 2015, 11:15
autor: krzychu22.p1i
Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł

: 20 mar 2015, 12:09
autor: Smali20
Dzisiaj po pracy przejdę do rzeczy i spróbuję to zrobić,

mam nadzieję ze to to :) przeczyszcze go najpierw jak nic nie da kupie inny.

: 20 mar 2015, 14:37
autor: karol208
krzychu22.p1i pisze:Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł
Nie tylko numer bo na zaworku z magla z 98r po kilku km zabrakło mi wspomagania a na starym chodzi do tej pory.
Chyba że to złośliwość rzeczy martwych :/

: 20 mar 2015, 14:57
autor: Smali20
Jeszcze takie pytanie, jedni mówią ze nie jedni ze musi być ryjek podniesiony i koła w górze aby odpowietrzyć ? jak to jest?

i rozumiem że kierownica musi skręcać aż do samego końca aby odpowietrzyć bo nic z tego nie będziie?

Jak mówiłem mechanikiem nie jestem:D

: 21 mar 2015, 09:06
autor: Smali20
No i niestety,

podniesione i kręcone nic nie pomogło :(