Strona 1 z 2
[D2 94 4.2PB/LPG
] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw
: 19 mar 2015, 23:35
autor: Smali20
Witam serdecznie,
Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna
.
Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>
Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.
z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2
: 20 mar 2015, 05:41
autor: ernesto
Wystąpił całkowity brak wspomagania czy powróciło ?
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?
Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem.
: 20 mar 2015, 06:23
autor: Smali20
Całkowity brak wspomagania aby skręcic trzeba sie uwiesić na kierownicy,
Pompa założona nowa,
kierownica krecona w lewo i w prawo ( możliwe ze za mało kreciłem?)
Pompa syczy tak jakby
Został zalany i jest normalny poziom płynu
Zielony Febi
: 20 mar 2015, 08:52
autor: karol208
Czy pompa ma takie samo ciśnienie na wyjsciu jak stara?
jezeli nie będzie miała cisnienia przebicia zaworka w maglu to niestety wspomagania będzie brak.
: 20 mar 2015, 08:57
autor: Smali20
hmmm, jak to sprawdzić?
Ale myślę że jest ok bo przejechałem trochę i kręciło się bardzo ładnie, a raptem przestało.
: 20 mar 2015, 09:17
autor: karol208
Miałem u siebie tak samo po wymianie magla, odpalam odpowietrzam wszystko cacy. po ok 4-5km wspomagania brak.
Musiałem wymienić zaworek ciśnieniowy w maglu (przełożyć ze starego magla)
Zaworek jest ciśnieniowo w parze z pompą.
: 20 mar 2015, 09:35
autor: Smali20
Czyli powinienem szukać zaworu do magla,
dużo jest roboty aby to zmienić?
: 20 mar 2015, 09:38
autor: michalwruszak
Trzeba wyciągnąc magiel aby zmienić zawór
: 20 mar 2015, 09:51
autor: Smali20
Czy byłby ktoś tak miły i podesłał link do zaworu który będzie pasował.
tak tak jestem laikiem.
: 20 mar 2015, 10:26
autor: karol208
Zawór wymienia się sciągając tylko koło przednie lewe.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.
Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-all-wymiana-mag ... t10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.
Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem.
: 20 mar 2015, 11:15
autor: krzychu22.p1i
Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł
: 20 mar 2015, 12:09
autor: Smali20
Dzisiaj po pracy przejdę do rzeczy i spróbuję to zrobić,
mam nadzieję ze to to
przeczyszcze go najpierw jak nic nie da kupie inny.
: 20 mar 2015, 14:37
autor: karol208
krzychu22.p1i pisze:Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł
Nie tylko numer bo na zaworku z magla z 98r po kilku km zabrakło mi wspomagania a na starym chodzi do tej pory.
Chyba że to złośliwość rzeczy martwych
: 20 mar 2015, 14:57
autor: Smali20
Jeszcze takie pytanie, jedni mówią ze nie jedni ze musi być ryjek podniesiony i koła w górze aby odpowietrzyć ? jak to jest?
i rozumiem że kierownica musi skręcać aż do samego końca aby odpowietrzyć bo nic z tego nie będziie?
Jak mówiłem mechanikiem nie jestem:D
: 21 mar 2015, 09:06
autor: Smali20
No i niestety,
podniesione i kręcone nic nie pomogło