Siemka mam problem, cieknie mi płyn od wspomagania. Przewody całe przy wyjściu na drążki też sucho . Leci gdzieś jak by przy wyjściu na kolumnę . Czy jest to do zrobienia na własną rękę czy przed robocizną kupić sprawną od razu na podmiankę ??
: 04 wrz 2015, 15:03
autor: krzychu22.p1i
Tam są pierścienie teflonowe (a pod nimi oringi), 2 łożyska i chyba 2 małe simmeringi.
Do ogarnięcia samemu ale trzeba mieć zestaw regeneracyjny.
: 04 wrz 2015, 15:22
autor: Peter-s8
Dosłownie a zestaw regeneracyjny to pewnie kolega z forum MICHAŁ
będzie miał możliwość ogarnąć
Jeśli nie ma luzów naprawiaj (sam lub oddaj do regeneracji), używkę możesz trafić gorszą niż masz.
: 05 wrz 2015, 11:21
autor: chicken20091986
sylwekr pisze:Jeśli nie ma luzów naprawiaj (sam lub oddaj do regeneracji), używkę możesz trafić gorszą niż masz.
hmm.. u mnie występuje tylko lekkie stukanie przy energicznych ruchach
: 24 wrz 2015, 07:47
autor: chicken20091986
mam pytanko u mnie w d2 96r. jest czujnik servotronic? do czego on służy ?
ogólnie jaki magiel u mnie wystepuje
: 24 wrz 2015, 08:59
autor: Gość
A kto to może wiedzieć. Sprawdź po VIn lub kody z wlepki. oraz jesli na postoju na asfalcie krecisz małym palcem to możesz mieć servotronic. Zwiększa lub zmniejsza siłe wspomagania w zależności od predkości.
: 24 wrz 2015, 16:01
autor: ernesto
Nie zawsze po Winie wyjdzie bo ktoś tam już mógł grzebać.
Hubert zerknij na magiel od strony koła kierowcy. Jeśli będziesz widział jakieś kabelki w jego okolicy to znaczy że masz servotronik.
Inaczej też możesz sprawdzić czy masz przekaźnik 356 tu gdzie bezpieczniki. Jeśli nie to masz zwykły magiel
: 27 wrz 2015, 11:17
autor: chicken20091986
ernesto pisze:Nie zawsze po Winie wyjdzie bo ktoś tam już mógł grzebać.
Hubert zerknij na magiel od strony koła kierowcy. Jeśli będziesz widział jakieś kabelki w jego okolicy to znaczy że masz servotronik.
Inaczej też możesz sprawdzić czy masz przekaźnik 356 tu gdzie bezpieczniki. Jeśli nie to masz zwykły magiel
wstępnie rozkręciłem parę osłon itp. od magla i widać od strony kabiny że nie cieknie na tym wejściu gdzie idzie kolumna kierownicza jest tam taki pierścień zegera czy jakoś tak . Poci się mocno na tych przewodach sztywnych co idą wzdłuż magla , może tylko pęknięty przewód jest albo rozszczelniło się na miedziakach przy tym przewodzie.
: 28 wrz 2015, 18:51
autor: chicken20091986
zlokalizowałem wyciek , wyciągnięcie maglownicy dosyć proste 1,5h bez kanału . poszukuje czujnika servotronic 4D0907315A ponieważ aluminiowa obudowa się utleniła i zrobiła się dziura
: 28 wrz 2015, 22:20
autor: Gość
Standard. Ale uzywane sa zwykle skorodowane i cięzko je wydostac w całości. Ja kupowałem regenerowany w serwisie co regeneruje magle z montażem za 120zł ale 5lat temu.
: 29 wrz 2015, 19:12
autor: chicken20091986
problem rozwiązany , czapeczkę dorobił mi tokarz wszystko skręcone zalane zielonym płynem.
Lecz jadąc i podczas hamowania i stawania brak chwilami wspomagania , stan płynu jest nie wiem może zapowietrzona.
: 29 wrz 2015, 19:33
autor: ernesto
Hubert odpowietrzyłeś dobrze układ tak jak Ci mówiłem ? Możliwe że jest jeszcze gdzieś babel powietrza lub delikatna nieszczelność. .
: 29 wrz 2015, 19:44
autor: chicken20091986
Tak kręciłem sporo razy w prawo i w lewo , później odpaliłem i też kręcenie