Strona 1 z 2

[D2 01 4.2PB ] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem

: 03 lis 2015, 22:38
autor: sebucha8d2
Witam a więc tak muszę podnieść samochód troszkę do góry zmieniłem koła na 20" i troszkę za bardzo siadła i ciężko się jeździ nie trze nic ale wszystko jest na granicy a nie chcę czegoś uszkodzić zawieszenie jest Gwintowane To FK G82 dzisiaj próbowałem podkręcić gwint w górę no i tak przód spoko ale zdejmuje tylne koło a tam nie ma za co klucz nie ma za co złapać daje link do strony z fotkami. http://www.fotosik.pl/u/sebucha8d2/album/2259508 moje pytanie czy jest możliwość że inne klucze są z przodu i z tyłu czy tył nie jest regulowany???? Z góry dziękuję za pomoc i rady co zrobić :]

: 03 lis 2015, 22:53
autor: adrian949
Jak pod sprężyną nie ma regulacji to niestety się nie da.

: 03 lis 2015, 23:21
autor: sebucha8d2
Adrian Jest jakieś inne wyjście czy szukać gwintu innego?

: 03 lis 2015, 23:23
autor: sebucha8d2
Chociaż żeby z 2 3cm do góry poszła dupa bo przód jest w miarę ok tylko tyl mi bardzo siedzi

: 03 lis 2015, 23:32
autor: adrian949
Jutro wstawię foty jak to wygląda.

: 04 lis 2015, 07:33
autor: sebucha8d2
Ok czekam :]

: 04 lis 2015, 09:10
autor: adrian949
Ja mam coś takiego.


Obrazek

: 04 lis 2015, 09:31
autor: sebucha8d2
Ja u siebie nie widziałem nic takiego robiłem to na kanale i miałem tyle koło od strony kierowcy zdjęte i nie widziałem tam nic co można regulować kupie adaptery miejsze teraz mam 20 mm zmierze ile mi wystają koła i kupię miejsze i nie będę musiał regulować jak się schowa troszkę w błotniku też będzie ok

: 10 mar 2016, 13:33
autor: robertoc4
Odgrzeję temat,otóż mam możliwość zakupu takiego gwintu o jakim mowa w temacie tj.FK G82 i sprzedający nie ma również tak jak u kolegi Sebucha8d2 pierścienia regulującego wysokość. Może ktoś się orientuję czy ta zawiecha fabrycznie tak miała ? A jeśli nie i powinna być regulacja to czy można gdzieś dokupić ten pierścień regulujący wysokość .
Sebucha8d2 masz może wiedzę o ile można obniżyć na tym zawieszeniu auto z tyłu, widzę na zdjęciach jak to leży ale powiedz jakiej wysokości opony na felgach 20" .

: 10 mar 2016, 14:03
autor: robertas
robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)

: 10 mar 2016, 14:22
autor: robertoc4
robertas pisze:robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)
Mój przypadek jest odosobniony bo mam zmodyfikowane z tyłu hamowniki tak że muszę używać dystansów 20mm żeby weszły koła multispoke które używam na zimę i na zawieszeniu eskowym już jest ciasno więc jak posadzę niżej to może być lipa .

: 10 mar 2016, 17:28
autor: michalwruszak
Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm

: 10 mar 2016, 17:46
autor: robertoc4
michalwruszak pisze:Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm
No tak wszędzie w opisach tak jest, ale zdjęcia konkretnego zestawu do d2 nigdzie nie uświadczysz żeby to sobie zobaczyć .

DODANO:
adrian949 pisze:Ja mam coś takiego.


[url=http://images77.fotosik.pl/41/f3f2b34e6348aed5m.png]Obrazek[/URL]
nawet w tym temacie kolega twierdzi że takową regulację posiada .

: 10 mar 2016, 18:56
autor: cheyen
Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu:

: 10 mar 2016, 22:48
autor: robertoc4
cheyen pisze:Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu:
Tu się zgodzę ale jest małe ale.... nie ma jak taką regulację przykręcić . Zdjąłem koło i sobie wszystko oblukałem ...nie ma jak od dołu przykręcić tej regulacji bo nie ma w wahaczu otworu którym można przeprowadzić śrubę , wahacz jest dość wysoki i nawet gdyby się przewierciło otwór to śruba musiała by być dość długa a ingerencja w konstrukcję tego wahacza to tez nie wiem czy na zdrowie by mu to wyszło . Ale myślę sobie że można by było od góry w wahaczu wywiercić otwór , nagwintować go i tą regulację przykręcić.