[D2 FL ALL ] Zawieszenie 1BE (s-line) - czy dużo twardsze
: 21 maja 2010, 13:29
Moja A8 4.2 FL posiada zawieszenie standardowe 1BM, jednak po kilku BMW które posiadałem wydaje mi się nieco zbyt kołyszące, bujające. Oczekiwałbym większej zwartości, mniejszej "kanapowatości" auta. Wygląd auta też by się pewnie poprawił.
Nie chcę jednak, aby auto stało się totalnym taboretem, A8 trochę komfortu powinno dawać
W skrócie - czy oryginalne zawieszenie 1BE, nazywane też s-line jest dużo twardsze? Jeżdżę sporo z rodziną, dobrze gdyby za mocno nie trzęsło.
Szczególnie zależy mi na wypowiedziach kolegów, którzy posiadają jednocześnie "esę" i zwykłe A8.
Wymieniając zawieszenie, zastosowałbym oczywiście fabryczny komplecik czyli sprężyny, amortyzatory i stabilizatory, ewentualnie zamiast fabrycznych amortyzatorów jednorurowe Bilsteiny. W aucie są koła 18".
A może ktoś poleci inną sprawdzoną kombinację amortyzatorów i sprężyn, by połączyć prowadzenie samochodu i troszkę komfortu ?
Nie chcę jednak, aby auto stało się totalnym taboretem, A8 trochę komfortu powinno dawać
W skrócie - czy oryginalne zawieszenie 1BE, nazywane też s-line jest dużo twardsze? Jeżdżę sporo z rodziną, dobrze gdyby za mocno nie trzęsło.
Szczególnie zależy mi na wypowiedziach kolegów, którzy posiadają jednocześnie "esę" i zwykłe A8.
Wymieniając zawieszenie, zastosowałbym oczywiście fabryczny komplecik czyli sprężyny, amortyzatory i stabilizatory, ewentualnie zamiast fabrycznych amortyzatorów jednorurowe Bilsteiny. W aucie są koła 18".
A może ktoś poleci inną sprawdzoną kombinację amortyzatorów i sprężyn, by połączyć prowadzenie samochodu i troszkę komfortu ?