Strona 1 z 6

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia

: 26 maja 2010, 17:23
autor: Konrad
pytanko czy od czegoś pasuje zawieszenie lub same spreżyny do D2 4.2 quattro 97

chciałbym obniżyc jakies 30 mm tak by prześwitów nie było

wyglada to tak w tej chwili u mnie na 19 i oponie 255/35 ( lada dzien zaprezetuje moja A w NASZYCH AUTACH )

Obrazek


zakładał może ktoś takie do siebie ??

http://www.allegro.pl/item1047482215_ja ... _po94.html

: 26 maja 2010, 19:04
autor: pioter
Obniżałem na innych sprężynach ale też o 30mm i było całkiem przyjemnie i równo stała ósemka http://www.a8team.pl/topics15/91.htm

: 27 maja 2010, 07:42
autor: WWW.VIPLIMUZYNA
Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił

: 27 maja 2010, 11:04
autor: artekk
WWW.VIPLIMUZYNA pisze:Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił
Obniżałeś całe auto, czy tylko przód? Jeśli cały samochód, to jak wygląda tył względem przodu, nie jest za nisko (widzę, ze masz LPG) ? Piszesz, że nie zmienił się komfort, a czy zmieniło się prowadzenie samochodu?

: 27 maja 2010, 16:53
autor: WWW.VIPLIMUZYNA
Obniżałem tylko przód bo tył siedzi mi nisko .Po obniżeniu przód się wyrównał i jest idealnie.Jutro jade w trase to będe wiedział jak to jest z prowadzeniem w mieście róznica prawie nie odczuwalna.

: 27 maja 2010, 19:01
autor: paulo79
ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej

: 27 maja 2010, 21:03
autor: artekk
paulo79 pisze:ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej
wymieniałeś komplet, czy tylko przód? jeśli komplet - mam pytanko jak wyżej :)

: 27 maja 2010, 21:15
autor: Lukas134
Ja mam cały komplet sprężyn K.A.W -60/-30 i jest git :)

: 27 maja 2010, 21:25
autor: artekk
Wiem, że powinno być git, bo są to najczęściej polecane sprężyny na a8-freunde.com, ale...

dwie sprawy :

- moje auto nie jest do lansu, tylko codziennego użytku, więc obniżenie za duże jak dla mnie,
- cena - ok. 300euro + transport na ebay.de, nie wiem, czy w PL są dostępne,
- trzeba zastosować inne amortyzatory, nie wierzę, że fabryczne z przodu działają sensownie 6cm poniżej dedykowanego zakresu pracy

: 28 maja 2010, 01:19
autor: klon_84
mi tyl sada i tez planuje wrzucic jamexy na przod zas na tyl orginalne sprezyny z ASO i mysle ze bedzie naprawde ok :-D

: 28 maja 2010, 10:00
autor: Lukasz_
Też mam jamexy (przód)... kupiłem rok temu, bo nie mogłem znaleźć zawieszenia od S8.
Po założeniu praktycznie brak różnicy w komforcie, natomiast prowadzenie lepsze (nie buja, nie nurkuje i nie wychyla się na zakrętach) auto się wyrównało. W międzyczasie kupiłem zawieszenie kpl. od S8, ale chyba nie będę wrzucał, bo naprawdę fajnie się jeździ na jamexach.

: 28 maja 2010, 10:07
autor: klon_84
Klamka zapadla decyduje sie na jamexy :-D

: 28 maja 2010, 10:52
autor: paulo79
wymienilem tylko przod bo z tylu mam nivo i jest opuszczone na maxa w dol wiec auto stoi rowno-nisko. Komfort zachowany

: 29 maja 2010, 01:42
autor: Konrad
wklejcie Panowie fotki jak A wygląda na Jamexach

: 29 maja 2010, 14:34
autor: Lukas134
artekk, no u mnie to był koszt jakiś 900zł, ale wtedy Euro było po 3.20 więc teraz na pewno są droższe. I przy nich jest TUV na którym jest napisane, że sprężyny do stosowania z oryginalnymi amorkami więc tak jeżdżę, na razie jest oki, jak padną to kupię Bilsteiny B6. :)