Strona 1 z 1

[S8 D2 00 ] dziwne prowadzenie

: 08 cze 2016, 18:48
autor: matrose1983
witam Panowie mam pytanie

przy montażu nowych opon zleciłem również ustawienie geometrii kół
okazało się,że aby ustawić poprawnie geometrie muszę wymienić tuleje wahacza oraz drążek
tak też uczyniłem, nie wróciłem do warsztatu gdzie miałem ustawic geometrie a warsztat który robił mi zawieszenie ustawił zbieżność

uczucia na drodze....

kiedy prowadzę przy wyższych prędkościach auto zachowuje się nie pewnie

np przy 120km/h kiedy próbuje delikatnie wykonywać skręty kierownica prawo/lewo auto jakby pływało tzn czuć że jest całkowita przyczepność,ale auto zachowuje się nie stabilnie

ja wiem ,że to duże długie auto ale czy esa nie powinna zachowywać się bardziej sztywno?
dodam tylko ,że jak puszcze kierownice to auto jedzie prosto,nic nie ściąga

amorki z tyłu nówki,przód jeszcze ok


jakieś sugestie Panowie?

: 08 cze 2016, 21:20
autor: Gość
Powiem ci tak. ósema szczególnie w wersji S prowadzi sie jak po szynie.

: 09 cze 2016, 07:15
autor: pioter
Potwierdzam , miałem eskę i nie ma prawa nic bujać . Jak tuleje z tyłu są do wymiany to może bujać . Jak nie wiesz które to Ci michalwruszak dobierze . Kąty z tyłu są ustawione ?

: 09 cze 2016, 07:46
autor: pepi
spartolili ustawienie :]

: 09 cze 2016, 14:39
autor: matrose1983
Wlasnie w warsztacie gdzie wymieniali mi zerwana tuleje tylnego wahaczA i drążek z przodu powiedzieli ze cała zawiecha jest w porządku i ustawili tylko zbieżność z przodu...

: 09 cze 2016, 18:24
autor: szeryfisch
jedz na sprawdzenie gdzie indziej.

: 09 cze 2016, 18:50
autor: matrose1983
szeryfisch pisze:jedz na sprawdzenie gdzie indziej.
Dwa niezależne warsztaty sprawdzały zawieche
Czy tam jest coś arcytrudnego ze mogli przeoczyć ?
Czy po wymianie tulejki tylnego wahacza trzeba ustawiać geometrię?
Najpierw pojadę na sprawdzenie geometrii i wszystkiego co można z tylu ustawić a potem jak nie minie to bede drążył dalej

Zreszta jak przy ustawieniu bedzie coś nie tak to powinni o tym poinformować c

: 09 cze 2016, 19:15
autor: pioter
Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .

: 09 cze 2016, 19:53
autor: matrose1983
pioter pisze:Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .

A jak powinno to wyglądać fachowo?

: 09 cze 2016, 23:52
autor: pioter
Na opuszczonym , tak jak jest do jazdy powinno się dokręcić .

: 10 cze 2016, 13:25
autor: matrose1983
ok dzieki
wspominaliście o jakis tulejach górnych których niby nie widac, o które dokładnie chodzi?