Strona 1 z 1

[D2 96 4.2PB/LPG ] Jak powstrzymać wyciek z serwo

: 01 sty 2017, 11:29
autor: tomaszos1983
Panowie...problem dotyczy spękanego węża od maglownicy do chłodniczki, a dokładniej o ten zagięty kawałek.Jestem 300km od domu a zaczęło się lać.
Czy zna ktoś jakiś druciarski patent na to?
A ostatecznie czy trzeba wymieniać cały przewód czy mozna zakuć na samochodzie te 10cm durnego wężyka?
Obrazek

I jeszcze mam pytanko który to jest przewód:

1
Obrazek
2




Obrazek

: 01 sty 2017, 14:17
autor: CINEK
tomaszos1983, najszybciej będzie jak utniesz waz s miejscu zacięcia bądź nie co dalej i jak na to nalozysz opaskę i skrecisz to powinno trzymać. Ja tak zrobilem i problem z glpwy juz ponad rok ;)

: 09 sty 2017, 22:02
autor: Ukaniu
Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku.

: 10 sty 2017, 21:47
autor: tomaszos1983
Ukaniu pisze:Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku.
a jak podłączyłeś ten kawałek wężyka do fabrycznego zakucia??

: 10 sty 2017, 22:04
autor: Ukaniu
Tak jak pisał Marcin - opaskami zaciskowymi. Przecież do rurki chłodniczej zaraz obok są opaski... Jak rozetniesz delikatnie te metalowe zakucia to w wężu będzie łącznik z ząbkami by nie spadł. Rozciąłem oba zakucia bo też ciekły. Tam nie ma znaczącego ciśnienia bo to powrót do zbiornika.