Strona 1 z 1

[D2 ALL ] Czuć wszystkie nierówności

: 21 mar 2017, 07:36
autor: krisker
Cześć.

Czy to ogólna przypadłość ósemek, czy tylko mojej, że czuję na tyłku i na kierownicy każdą najmniejszą nierówność drogi? Nie chodzi mi o wyboje, a o drobne nierówności, kamyki, łączenia asfaltu itp. Czuję je bardzo wyraźnie zarówno na kierownicy, jak i na czterech literach. Mam bezpośrednie porównanie z focusem MK1 i tam nie czuję dosłownie nic z opisanych rzeczy. Macie jakieś pomysły na przyczyny takiego stanu rzeczy? Zawias z przodu jest nowy (MasterSport - wymiana jeszcze za poprzedniego właściciela), opony zimowe niemal nowe, zbieżność niby robiona. Felgi 17, opony fabryczny rozmiar.

: 21 mar 2017, 09:06
autor: CINEK
a jakie masz zawieszenie, tj. amorki i sprinig? Ja u siebie mam teraz amortyzatory standardowe sachs + sprężyny od S8 i talerzyki obniżające + felgi 20 i powiem szczerze, że albo się przyzwyczaiłem albo po prostu nie czuje tych nierówności tak bardzo.

wiadomo jakies wyboje, nadlany asfalt, który jest ciężko drogowcom wyrównać, lub pęknięcia w asfalcie ok... ale żeby każdy kamyczek <bezradny>

: 21 mar 2017, 09:28
autor: krisker
1BM (standardowe). Coś mi świta, że przy niewłaściwie ustawionej zbieżności mogą się takie rzeczy dziać. Ustawiali mi komputerowo, tylko przód, bo ponoć tył mieścił się w granicach normy. Minimalnie ciągnie mi w prawo.

: 21 mar 2017, 19:05
autor: robsonik4
8 są z natury twarde więc trzeba mieć miekką doopę co by nie czuć :P


Trza się przyzwyczaić <kocham>

: 21 mar 2017, 20:22
autor: CINEK
Jeszcze zależy jakie fotele się ma. Ja mam comforty wiec tez bardziej miekko jest. Nie wiem jak w recaro, ale tak jak robsonik4 mówi... kwestia przyzwyczajenia ;)

: 21 mar 2017, 23:04
autor: danishow
Nie zapominajmy, że ósemy robione są z aluminium a to z kolei przekłada się na bardzo sztywną ramę ;)

: 22 mar 2017, 07:37
autor: krisker
Czyli mówicie, że to norma? OK, już nie będę marudził :)