Strona 1 z 1
[S8 D2 97
] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż
: 03 maja 2017, 12:20
autor: nosmaster
Mam problem z maglem tzn luzy... niestety luz jest już bardzo duży, mocno słyszalny i odczuwalny podczas jazdy a zobił się nagle w ciągu może miesiąca z lewej strony. Jakie są różnice w maglach? Pomijając oczywiście servotronic który u mnie jest i koniecznie chcę żeby był czy jest jakas różnica w przełożeniu magla A8/S8? Mam na miejscu magiel używany do kupienia z servo sprawny używany od A8 97r ale boję się o przełożenie na kierownicy... Ogólnie im mniej kręcenia kierownicą tym dla mnie lepiej, może były jakies "szybsze" magle w poliftach czy coś? U mnie jest jakies 2,5 obrotu od końca do końca a jak to wygląda u was? Opłaca się w ogóle regeneować maglownicę? Może polecacie jakiś zakład który zrobi to tak jak należy tzn z działającym servotronic a nie zablokowanym zaworkiem...
: 03 maja 2017, 23:50
autor: Mucholejkolator
Miałem w polifcie oryginalnie magiel z servotronicem a teraz siedzi od przedalifta bez servotronica. Wszystko pasuje bez problemów, nie ma różnicy w ilości obrotów itd. Zakładaj śmiało i tak jak piszesz wkładaj z servotronicem bo przekładnia bez przenosi odczuwalnie nierówności z podłoża na kierownicę.
: 04 maja 2017, 23:17
autor: danishow
nosmaster pisze:Jakie są różnice w maglach?
Niby tam jakieś delikatne różnice są ale generalnie pasują wszystkie ...nie rezygnowałbym z Servotroica
nosmaster pisze:Opłaca się w ogóle regenerować maglownicę?
Nie bardzo, chyba że zrobisz to w ZF a u nich to już może być drogo, nawet do 450 euro.
Kacper, zamontowałeś tego magla w końcu ?
: 09 maja 2017, 00:08
autor: methanex
Jestem świeżo po przekładce magla, założyłem magiel z servo z przedlifta s8 do poliftowego a8 z servo . Wszystko poszło bez problemu , działa elegancko
: 09 maja 2017, 16:40
autor: nosmaster
mógłbyś policzyć ile obrotów masz od skrajnego położenia do skrajnego? Najbardziej boję się że będę musiał dużo kręcić kierownicą a bardzo tego nie lubię. Podobno od A6 też pasuje i jest tego sporo to prawda?
: 09 maja 2017, 17:49
autor: methanex
Po 18 tej sprawdze
[ Dodano: 2017-05-09, 17:49 ]
2 i 1/4 obrotu
: 09 maja 2017, 19:55
autor: nosmaster
Hmm no własnie to sugeruje, że są jakieś różnica
mój magiel ma ok 2,5 obrotu a jeśli by się dało to w ogóle chciałbym żeby miał najmniej. Fajnie by było gdyby inni też policzyli obroty, zawsze to jakas nowa wiedza na forum i może się przydać niejednemu.
: 09 maja 2017, 20:32
autor: methanex
2 obroty to chyba nie jest dużo ? W samochodzie dość już leciwym. Mniej obrotu to może być w E60 z active steering . Jeździłem BMW z serii 6 i tam kierownica zachowywała się jak w gokarcie. Krótkie małe ruchy = duży skręt
: 09 maja 2017, 21:43
autor: nosmaster
Oczywiście 2 obroty to nie jest dużo ale nie chcę trafić na maglownicę w której z 2 zrobią się 3 bo to byłoby już jak dla mnie słabe, jeżdżę czasem audi 80 i jazda na ciasnym osiedlu jest dla mnie strasznie niewygodna, muszę kierownicą kręcić w lewo i prawo tyle, że nie musze później iść na siłownię
no i oczywiście nie czuć tak samochodu przy większej prędkości...