[D2 preFL ALL ] osłony przekładni kierowniczej problemy /
: 15 maja 2021, 11:38
Czołem,
Zabrałem się za wymianę końcówek wewnętrznych drążków kierowniczych.
Pierwszy problem to odkręcenie prawej końcówki tak by nie napierać na przekładnię.
Lewa ma wycięcie na klucz 22 i można łatwo kontrując odkręcić a prawa ma mocowanie amortyzatora którego za nic chwycić się nie da - jak rozwiązaliście problem. Myślę nad wypawaniem jakiegoś uchwytu.
Druga sprawa to osłony. Kupiłem dedykowane końcówki lemfordera ale one mają inny rozmiar miejsca mocowania gumy osłony.
Stary drążek ma średnicę 20 i niecałe 19 we wcięciu a nowy średnicę 22 i prawie 20 we wcięciu, które na dodatek jest wąskie.
Mogę kupić nowe osłony ale, widzę wszystkie są podobne jak moja stara, nie ma tam ząbka który wchodził by w to wyciecie. Czy źle szukam? Co z tym zrobić? Może po prostu to się zaciska na tym wycięciu? no ale to wyglądało by słabo.
//
Zerknąłem na kilka filmów na yt i wychodzi, że w osłonie nie ma ząbka a opaska jest zaciśnięta nad rowkiem. Nie jakoś ładnie.
Pozdrawiam
- Łukasz
Zabrałem się za wymianę końcówek wewnętrznych drążków kierowniczych.
Pierwszy problem to odkręcenie prawej końcówki tak by nie napierać na przekładnię.
Lewa ma wycięcie na klucz 22 i można łatwo kontrując odkręcić a prawa ma mocowanie amortyzatora którego za nic chwycić się nie da - jak rozwiązaliście problem. Myślę nad wypawaniem jakiegoś uchwytu.
Druga sprawa to osłony. Kupiłem dedykowane końcówki lemfordera ale one mają inny rozmiar miejsca mocowania gumy osłony.
Stary drążek ma średnicę 20 i niecałe 19 we wcięciu a nowy średnicę 22 i prawie 20 we wcięciu, które na dodatek jest wąskie.
Mogę kupić nowe osłony ale, widzę wszystkie są podobne jak moja stara, nie ma tam ząbka który wchodził by w to wyciecie. Czy źle szukam? Co z tym zrobić? Może po prostu to się zaciska na tym wycięciu? no ale to wyglądało by słabo.
//
Zerknąłem na kilka filmów na yt i wychodzi, że w osłonie nie ma ząbka a opaska jest zaciśnięta nad rowkiem. Nie jakoś ładnie.
Pozdrawiam
- Łukasz