Oczywiście wiem o śrubie z która są problemy, ale myślałem że to tylko jedna przeszkoda.
: 08 sty 2011, 17:14
autor: dice111
Jaka przeszkoda ? Górne gniazdo musisz akurat odkrecić. Najgorsza właśnie ta cholerna śruba, gdy puścić nie chce. Ja je z prawej strony zmieniałem akurat przy okazji wymiany łożyska: http://www.a8team.pl/topics28/135.htm
: 09 sty 2011, 09:19
autor: tomi5
Temat czytałem , ale mam jeszcze pytanie, żeby zdemontować amorek ze sprężyną muszę wypiąć dolny wahacz od zwrotnicy, czy wyjdzie bez jego demontażu.
: 09 sty 2011, 12:23
autor: dice111
Nie jest to konieczne.
: 13 sty 2011, 18:17
autor: Helerson
witam
pewnie ze nie jest to konieczne, ja gorne wachacze wymieniam gdzies tak 2 razy na rok... take mam wertepy w okolicy ze szkoda mi wydawac kase na lemfordera- a innej marki nie uznaje, wiec kupuje na miejscu oryginalne urzywki w dobrym stanie za smieszne pieniadze, a ze wymieniam sam to 4 wachacze na przod (przednie gorne) nie wychodza mnie wiecej niz 100-150zl
niezbedny bedzie jednak sciagacz do sprzezyn- bo jak bedziesz wachacz wyciagal... tam jest dosyc ciasno bedziesz musial skrecic troszke sprzezyne zeby sie z tym uporac- ale przedni gorny wychodzi chyba bez problemu
: 13 sty 2011, 19:18
autor: paulo79
robota banalnie prosta wbrew pozorom takze tomi nie pekaj
: 14 sty 2011, 16:34
autor: tomi5
Jak śruba wyjdzie to dam radę. :-D
Helerson we Wschowej masz handlarza częściami A8 więc już całkiem git malina.
[ Dodano: 2011-01-19, 06:25 ]
Panowie a jak radzicie sobie z pierścieniem który jest umieszczony na śrubie miedzy gniazdem sprężyny a karoseriom auta(kielichem) chodzi mi o ten pierścień zaznaczony na 5 stronie 3 zdjęcie z linku w pierwszym poście.
Dla ułatwienia wkleję zdjęcie:
On blokuje śrubę przed jej zsunięciem, więc bez demontażu amorka chyba się nie obejdzie, no chyba że nie ma potrzeby zakładać go z powrotem, wtedy krótka piłka
[ Dodano: 2011-01-20, 06:08 ]
Hej Panowie temat umarł, jak to z tym pierścieniem, przy wymianie zakładacie go na miejsce??
: 20 sty 2011, 12:44
autor: sznink
Według instrukcji nie trzeba go ponownie instalować:
: 23 sty 2011, 10:23
autor: tomi5
No i po wymianie śruba wyszła bez problemu, ale przy skręcaniu zerwałem gwint i muszę kupić teraz drugą
: 23 sty 2011, 12:17
autor: daro72
Prawdopodobnie nie bezpośrednio ty zerwałeś tą śrubę. Podczas poprzedniej wymiany ktoś tą śrubę przeciągnął, a ty ją tylko dokończyłeś. U mnie mechanik podczas wymiany zawieszenia pokazywał mi właśnie taką rozciągniętą śrubę.
: 23 sty 2011, 13:40
autor: szeryfisch
Ja pierscien wybijam i juz go nie zakladam. IMHO jego montaz jest bez sensu.