Strona 1 z 1
[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?
: 08 kwie 2011, 18:53
autor: 123mielony
Witam.
Mam takie pytanie bardziej do mechaników a mianowicie,jak najlepiej wyjąć przekładnię kierowniczą żeby nie rozbierać połowy samochodu.
- opuścić sanki
- odkręcać katalizatory
a może jest jakiś sprawdzony patent :-|
: 08 kwie 2011, 19:26
autor: dice111
: 08 kwie 2011, 19:48
autor: 123mielony
Coś nie za bardzo mogę to otworzyć,a może jakiś specjalny program jest do tego.
: 08 kwie 2011, 19:56
autor: dice111
Jest, xps viewer, wybacz, ale drukarka pdf mi padła.
: 08 kwie 2011, 20:16
autor: 123mielony
Zdjęcia już otworzyłem ale jeszcze potrzebuję podpowiedzi czy lepiej opuścić sanki czy odkręcać cały wydech a może jeszcze jakoś inaczej.
: 08 kwie 2011, 20:48
autor: kkarol
prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody
jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica.
: 09 kwie 2011, 08:44
autor: 123mielony
kkarol pisze:prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
Dzięki kolego za podpowiedź,czy ktoś może potwierdzić tę informację.