Strona 1 z 3
[D2 96 3.7PB/LPG
] Stuk podczas hamowania i przyspieszania
: 31 maja 2011, 21:17
autor: xixo
w czasie hamowania cos stuka w lewym kole, pozniej gdy przyspieszam znowu jakby cos sie przestawialo... czy spotkal sie juz ktos z czyms takim w swojej a8?? :-(
: 31 maja 2011, 21:18
autor: mdamian
sprawdź czy nie masz luźnych klocków .
: 31 maja 2011, 21:27
autor: xixo
ale czy klocki moga powodowac az tak glosne stuki?? mozna nawet powiedziec ze cos strzela
: 31 maja 2011, 21:29
autor: mdamian
zdejmij koło i sprawdź , albo jedź na stacje diagnostyczną na sprawdzenie zawieszenia , koszt około 30 zł , a będziesz wiedział co masz do wymiany ;-)
: 31 maja 2011, 21:36
autor: xixo
jutro sprawdze i napisze co to... moze ktos bedzie mial kiedys podobny problem
: 31 maja 2011, 23:53
autor: tomek87g
wydaje mi sie ze bardziej bedzie to coś z zawieszeniem albo przeniesieniem napedu ,bo luzne klocki to słychac na nierównościech ,ale gdy hamujemy to już nie
: 01 cze 2011, 01:23
autor: colln
przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić
: 01 cze 2011, 08:13
autor: tomek87g
colln pisze:przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić
to juz calkiem prawdopodobna przyczyna tych objawów i naprawde warta sprawdzenia ,mysle ze na szarpakach spokojnie zdiagnozują co jest nie tak,wiec najlepiej zainwestowac te 30zł (u mnie biora 15) i podjechac na stacje kontroli pojazdów
: 01 cze 2011, 22:54
autor: xixo
no i problem zostal rozwiazany. okazalo sie ze byla poluzowana jedna ze srub mocowania ławy.... dzieki pozdrawiam
: 02 cze 2011, 10:33
autor: Acht
poluzowana jedna ze śrub ławy ? czy to jest może taka belka tuż pod skrzynią na wysokości złącza elastycznego układu wydechowego ?
mam bardzo podobne objawy , pojawiły się one po operacji wymiany tychże złączek i wycięciu katów , tłumikarz męczył się z tą "belką" nie wiedząc po co ona tam właściwie jest , na moją wyraźną sugestię że musi być jak było poprzednio założył ale zauważyłem że jedna ze srub jest luźna (chyba coś z gwintem) - czy to jest przyczyna stuków ?
: 02 cze 2011, 11:51
autor: tomek87g
ława jest to ten duży element pod silnikiem do którego są przykręcone poduszki silnika i skrzyni,stabilizator oraz dolne wahacze
: 02 cze 2011, 18:38
autor: xixo
oczywiscie wszystkie luzne sruby moga powodowac niepozadane stuki... podnies auto wszystko posprawdzaj i podokrecaj
: 02 cze 2011, 23:18
autor: artekk
przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić
colln, czy mógłbyś to rozwinąć, nie spotkałem się z czymś takim w żadnym aucie, a też walczę z niezidentyfikowanym głuchym stukaniem z lewej strony w mojej A8 ?
: 26 paź 2015, 19:32
autor: kryhawrc
Mam niemalże takie same objawy-kiedy wyhamowuje do zera słychac pukanie,trzaski(nie wiem do czego to porównać-jakby napreżenia karoseri) i jak rusze z miejsca to samo. Tylko przy malych prędkosciach. Wydaję mi sie ze najbardziej słyszalne w okolicach lewarka zmiany biegów. od spodu niby wszystko podokręcane

: 27 paź 2015, 10:08
autor: ernesto
kryhawrc, a tylne zaciski ?