Strona 1 z 1

[D2 95 3.7PB ] Stukanie w kierownicy

: 03 mar 2012, 11:15
autor: jarek@
witam wszystkich przejzalem temat i nie znalazlem problemu podobnego w opisach,mianowicie na postoju skrecajac kierownica jest luz i pukanie czy to jest wina maglownicy? czy jakiejs czesci w zawieszeniu? jadac rowniez popukuje dosc czesto ale nie zawsze ,na szarpakach wyszlo ze sa zuzyte gumy na dolnych wachaczach,ale mysle ze to nie moze miec wplywu na kolumne kierownicza bo to z tamtad wywodzi sie wedlug mnie problem z gory dzieki za jakas podpowiedz i porade pozdrawiam

: 03 mar 2012, 18:47
autor: 123mielony
Kolego zgaś silnik i ruszaj kierownicą lewo-prawo jak stuka to stawiam ma magiel.

: 03 mar 2012, 21:38
autor: sylwekr
Bardzo możliwe, że to luzy na końcówkach drążków. Najlepiej sprawdzić we dwie osoby - jedna robi krótkie ruchy na boki kierownicą, łapiemy za końcówkę drążka i jak jest luz to się wyczuje.

: 04 mar 2012, 21:45
autor: tutenhamon
Po wymianie dolnych wahaczy sprawdz jeszcze raz , najczęściej ujawniają się największe luzy a po naprawie okazuje się że jeszcze końcówka do wymiany tak jak napisał kolega sylwekr .Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .

: 05 mar 2012, 08:57
autor: 123mielony
tutenhamon pisze:Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .
Masz kolego rację ja po wymianie magla jeszcze wymieniałem właśnie łączniki stabilizatorów bo strasznie pukały na krótkich pionowych nierównościach a po ich wymianie nastała upragniona cisza.

: 05 mar 2012, 19:42
autor: tutenhamon
70 zł za sztukę a ile radości daje .Też to przerabiałem w innych modelach Audi .

: 13 mar 2012, 09:02
autor: Kurol
może być to luz na krzyżaku ?

: 13 mar 2012, 16:19
autor: Masa
sprawdz luz na górnych wahaczach