Strona 1 z 4

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia

: 04 mar 2013, 12:56
autor: sokolasty
witam, niedawno zakupiłem a8 i poszukuje jakiegoś zestawu co by ja obniżyć bo strasznie wysoko stoi zwłaszcza przód, znalazłem takie coś na allegro http://moto.allegro.pl/sportowe-sprezyn ... 83940.html jak dużo siadzie przód na tym, czy kolo będzie równo z nadkolem dodam ze jeżdżę na 18'' 245 na 40 pozdrawiam

: 04 mar 2013, 13:35
autor: gonias
Witam, jako najlepsze rozwiązanie proponuje zawieszenie gwintowane jest najpraktyczniejsze, bo kiedy np spadnie śnieg możesz wyregulować do odpowiedniej wysokości, lecz wadą jest dość wysoka cena. Jeśli cały czas chcesz mieć "glebę" w aucie zastosuj KIT, przy wymianie sprężyn obniżających powyżej -40 powinno się stosować amortyzatory o skróconym skoku. Na portalach aukcyjnych jest dużo do wyboru od -20 do nawet -60. Aukcja którą podałeś, jak właściciel napisał ,,obniżają przód o ok 40mm" więc 4cm od stanu fabrycznego auta, weź np linijkę przyłóż i odmierz 4cm w dół wtedy zobaczysz czy spełnia twoje wymagania ;-).
Pozdrawiam.

: 04 mar 2013, 13:42
autor: sokolasty
ale moja jakoś dziwnie wysoko stoi z przodu, nie wiem czy norma nigdy takiej wysokiej a8 nie widziałem, to do tych sprężyn amorki od s8 nie będą pasować

: 04 mar 2013, 13:44
autor: adrian949
Kolego kup sobie przenie amortyzatory i sprężyny od S8 i przód ładnie ci siądzie! ;-)

: 04 mar 2013, 13:49
autor: sokolasty
a te co pokazałem na aukcji, nie nadają się, dodam ze cene zbiłem sporo:)

: 04 mar 2013, 13:59
autor: gonias
Sprężyny od Ski będą chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem w tej sprawie i najlepszej jakości :)

: 04 mar 2013, 14:06
autor: sokolasty
hmm no to chyba będę szukał dalej, te sobie odpuszczę.

: 04 mar 2013, 15:58
autor: sokolasty
ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent, zastanawia mnie tylko jak to będzie się miało z tymi amorkami od S, i ogólnie czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta.

: 04 mar 2013, 16:45
autor: gonias
sokolasty pisze:ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent
Chodziło mi bardziej o Allegrowe wynalazki nowe za 300-400zł :) że są gorszej jakości.
sokolasty pisze:czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta
Powiem tak, zależy jakie masz doświadczenia z obniżonym autem i jest to kwestia przyzwyczajenia (bardziej uważasz żeby nie przytrzeć podwoziem) W zeszłym sezonie letnim w moim byłym aucie miałem gwint skręcony prawie do końca i było wtedy kilka cm od wahacza i poruszałem się normalnie tym autem po mieście fakt faktem kilka ulic stało się zamkniętych dla mnie :) ale coś za coś.
4cm nie stanowi tu dużej różnicy, no chyba że zamierzasz jeździć po krawężnikach wtedy może być już gorzej.

: 04 mar 2013, 20:44
autor: sokolasty
doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę, ogólnie zawinąłem ten komplet jeszcze coś na tył muszę znaleźć i montaż. ciekawe jak te jamexy tył nie jest juz tak ciezki jak przód i może dawałyby rade.

: 04 mar 2013, 20:47
autor: robertas
ja tam latam na jamexach przod i daje rade... dobra jakosc w stosunku do ceny, temat byl juz poruszany wielokrotnie co do glebienia d2

: 04 mar 2013, 21:33
autor: pepi
jakby co to mam takie twarde os S :mrgreen:
JAK KOMUŚ SIĘ ZNUDZIŁA WYGODA :-D :-D :-D

: 04 mar 2013, 21:34
autor: sokolasty
wiem że temat był poruszany,ale mi chodzilo o konkretny zestaw który podałem w linku

: 04 mar 2013, 21:41
autor: sokolasty
a propos ja mam do sprzedania amorki i sprężyny seryjne jak by ktoś chciał komfort:) auto kupiłem jakiś tydzień temu i jak byłem na diagnostyce to pokozalo okolo 75% czyli chyba prawie jak nowe komplet na przód tanio oddam jak coś prv

: 04 mar 2013, 23:02
autor: Mucholejkolator
Kolego sokolasty, ten zestaw byłby super jeśli amortyzatory są ok, a takiej pewności nie masz raczej. Sprężyny K.A.W są jedne z lepszych jakie można kupić do a8 - nie są zbyt twarde, na pewno mniej sztywne niż od S8. Pamiętaj, że przy obniżeniach większych niż 30mm dla dobrej trakcji, tłumienia dołów i komfortu ważniejszy od sprężyny jest amortyzator. Inaczej będzie telepacja i rozczarowanie ;-) A na obniżeniu 40mm spokojnie się lata po polskich drogach.