Strona 1 z 1
[D3 03 4.2MPI/LPG
] Maglownica / przekładnia kierownicza
: 12 kwie 2014, 22:55
autor: Lakier
Witam,
Stuka mi przekładnia. Chce kupić na allegro jaką w dobrym stanie, ale nie wiem jaką. Jak sprawdzić jakie pasują do mojego modelu?
: 12 kwie 2014, 22:57
autor: pebo
Numer VIN musi podać.
: 12 kwie 2014, 23:01
autor: 123mielony
: 12 kwie 2014, 23:04
autor: pebo
: 13 kwie 2014, 11:40
autor: MARCINSOBI
żeby nie zakładać nowego tematu zapytam się tutaj
wydaje mi się ze mam problem z maglawnica (s8 d2 2000r)
na nierównościach stuka mi z lewej strony (tylko) i jak najeżdżam na niski krawężnik
tez jest taki sam dźwięk i uderzenia przenoszą się na kierownice
dodatkowo przy ruchach kierownica prawo- lewo tez coś puka
ps.zawieszenie wymienione kompletnie (wahacze ,drążki ,końcówki,przeguby,amorki,mocowania górne ,sprężyny itp.)
czy może to być kolumna kierownicza ?
na teście na szarpakach nic nie wykazało
proszę o jakieś porady
: 13 kwie 2014, 11:51
autor: Lakier
Mam tak samo. Też wymieniłem całe zawieszenie i stuka.
Oddałem maglownice do regneracji, ale to nie pomogło. Wydaje mi się, że nie wymienili tego co trzeba. Dlatego też planuje kupić używkę z małym przebiegiem.
U mnie co prawda puka po prawej stronie i dopiero po rozgrzaniu.
DODANO:
Dla pewności podam numer vin, gdyby ktoś dał mi znać jaka maglownica będzie pasować to będe wdzięczny.
WAUZZZ4E43N003205
: 13 kwie 2014, 12:13
autor: michalwruszak
Proszę bardzo - numer przekładni - 4E1 422 052 CX
: 22 kwie 2014, 10:05
autor: MARCINSOBI
u mnie pomogła regulacja magla ta nakrętką 18 ,na razie jest cisza , przekręciłem dosłownie 45 stopni,jak przekręciłem 90 nie odbijała do jazdy na wprost
: 21 lut 2016, 18:01
autor: puzzel1
Panowie podepnę się pod temat, kolega w d3 ma taki problem, że gdy skręca podczas jazdy w lewo, to kierownica blokuje się, a gdy mocniej skręci, to skręca, lecz strzela po kierownicy. Kolumnę ma zmienioną, oraz krzyżak jest sprawny. Czy to na 100% do wymiany magiel?
EDIT: magiel wymieniony, wspomaganie działa jak nowe.
: 14 kwie 2018, 13:55
autor: Unknown
żeby nie zakładać nowego tematu,
szukuję mi się wymiana maglownicy, stuka. jadać powyżej 80kmh telepie kierownicą.
Drążki, końcówki nowe. koła były na wyważarce - sprawdzone. Dokręciłem lekko śrubę na maglu, stuka mniej ale prowadzić się dalej nie da. po założeniu kół letnich 21" to już w ogóle tragedia.
na co się szykować podczas wymiany? jakieś to skomplikowane?
W D2 wyciągniecie i montaż był bardzo prosty, a jak w D3 wygląda temat?
Czy ktoś brał maglownice z tej firmy:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-maglownica-audi-a8-d3-i7255170635.html