Strona 1 z 1

[D3 06 4.2TDI ] Kalibracja zawieszenia, obniżanie

: 07 cze 2014, 08:52
autor: ceemack
jako że nie dawno nabyłem swoja fure postanowiłem ja rzucic troszke o glebę, posługując sie instrukcjami z rosstecha i a8team`u po wlaczeniu danego kanału kompresor pompował dany miech wpisywałem powiekszone wartosci w kanałach 01,02,03,04 problem pojawia sie przy kanale 05 bo pisze na czerwono chyba not availble i nie da sie zakonczyc procesu kalibracji. Mam w zwiazku z tym pare pytań,
auto przed moim grzebaniem stało idealnie tzn przod LP na tej samej wysokosci i tył LP na tej samej wysokosci lecz delikatnie innej od przodu
1 czy najpierw powinienem wpisac wartosci zmierzone z samochodu (inne niz fabryczne) i dopiero po tym procesie dodawac "obniżenie"??
2 czy jesli są rózne wysokosci do nadkola od srodka dodajemy 'obnizenie' dla róznych wysokosci czy do fabrycznej wysokosci?
3 czy jak podnosze auto do góry na podnosniku jak i nawet jedno koło na lewarku) musze przechodzic w tryb lift??
3byłbym tez wdzieczny jakby ktos zapodał namiary na to ustrojstwo do mechaniczego skrecania czujników była gdzies o nich mowa na forum
pozdro i mam nadzieje ze nic wiecej nie spiernicze
ps mam vcds 805 powered by china fura z 06 roku

: 07 cze 2014, 09:04
autor: drago_o
Kolega FOSS takie sprzedaje ( mechaniczne obniżanie). Trzeba wartości zawyżone od fabrycznych wpisać za każda próba. Komputer myśli, ze o tyle ile wynosi różnica w zawyzonym wymiarze jest za wysoko i opuszcza. Lifta trzeba zawsze kiedy kolo odrywa się od ziemi bo amory odpowiednio się blokują do tego.



http://www.a8team.pl/zestaw-obnizajacy- ... htm#151507

: 07 cze 2014, 09:23
autor: ceemack
kurcze nie mam dostepu do tego linku co zapodales, a fura stoi teraz wyzej jak przed moim nieszcesnym modem, czyli reasumujac mierze najpierw fure i do tych wartosci dodaje np 20 tak???
edit:
noi rozwiazałem problem fure trzeba mierzyc po ty jak samochod juz sie sam upoziomuje tzn gdy wejdziemy do channel 01 samochod zaczyna sie unosic i opadac czy odwrotnie czekamy do zqkonczenie procesu i dopiero wtedy wpisujemy nowe wartosci testujemy i zapisujemy , wtedy nie ma problemu z channel 05

: 07 cze 2014, 16:37
autor: drago_o
No dopasowuje się do wpisanych wartości i wyświetla komunikat o tym czy wartość jest poprawna. Jeśli tak to zatwierdzany i idziemy do następnego chanela, jeśli którąś wartość nie była zaakceptowana to juz nie zapiszesz w chanelu 5.

Napisz pm do użytkownika FOSS. On ma takie zestawy.

: 10 cze 2014, 23:43
autor: ArkadiuszC
http://forums.audiworld.com/showthread. ... S+Lowering

tu masz dokladnie wytlmaczone jak I co......

: 24 lip 2014, 06:50
autor: tomi5
Kolego pierwsza czynnośc jaka robisz to podajesz prawdziwe odległosci środek koła - nadkole, nawet jak na każdym będzie innny winik, dzięki temu kompóter wyrowna Ci zawieszenie, i dopiero wtedy jak jest ,,wyzerowany" przeprowadzasz jeszcze raz ta samą czynność z tym że teraz jej nie mierzysz tylko podajesz wartości wieksze dla obniżenia i mniejsze dla podniesienia.

: 24 lip 2014, 08:43
autor: drago_o
ja osobiście wykonywałem to, dla lepszego efektu, z podnosnikiem. Gdy zawyżyłem wartości o 30mm i więcej to już wyskakiwał komunikat o niepoprawnej wartości. Wtedy lewarek i delikatnie podnosiłem tą stronę ustawianą aby czujnik zaakceptował moją wartość ;P i tak z czterema kołami ;)