[D3 06 4.2TDI ] Kalibracja zawieszenia, obniżanie
: 07 cze 2014, 08:52
jako że nie dawno nabyłem swoja fure postanowiłem ja rzucic troszke o glebę, posługując sie instrukcjami z rosstecha i a8team`u po wlaczeniu danego kanału kompresor pompował dany miech wpisywałem powiekszone wartosci w kanałach 01,02,03,04 problem pojawia sie przy kanale 05 bo pisze na czerwono chyba not availble i nie da sie zakonczyc procesu kalibracji. Mam w zwiazku z tym pare pytań,
auto przed moim grzebaniem stało idealnie tzn przod LP na tej samej wysokosci i tył LP na tej samej wysokosci lecz delikatnie innej od przodu
1 czy najpierw powinienem wpisac wartosci zmierzone z samochodu (inne niz fabryczne) i dopiero po tym procesie dodawac "obniżenie"??
2 czy jesli są rózne wysokosci do nadkola od srodka dodajemy 'obnizenie' dla róznych wysokosci czy do fabrycznej wysokosci?
3 czy jak podnosze auto do góry na podnosniku jak i nawet jedno koło na lewarku) musze przechodzic w tryb lift??
3byłbym tez wdzieczny jakby ktos zapodał namiary na to ustrojstwo do mechaniczego skrecania czujników była gdzies o nich mowa na forum
pozdro i mam nadzieje ze nic wiecej nie spiernicze
ps mam vcds 805 powered by china fura z 06 roku
auto przed moim grzebaniem stało idealnie tzn przod LP na tej samej wysokosci i tył LP na tej samej wysokosci lecz delikatnie innej od przodu
1 czy najpierw powinienem wpisac wartosci zmierzone z samochodu (inne niz fabryczne) i dopiero po tym procesie dodawac "obniżenie"??
2 czy jesli są rózne wysokosci do nadkola od srodka dodajemy 'obnizenie' dla róznych wysokosci czy do fabrycznej wysokosci?
3 czy jak podnosze auto do góry na podnosniku jak i nawet jedno koło na lewarku) musze przechodzic w tryb lift??
3byłbym tez wdzieczny jakby ktos zapodał namiary na to ustrojstwo do mechaniczego skrecania czujników była gdzies o nich mowa na forum
pozdro i mam nadzieje ze nic wiecej nie spiernicze
ps mam vcds 805 powered by china fura z 06 roku