Strona 1 z 1
[D3 04 3.0MPI/LPG
] Zmiana ustawien zawieszenia
: 07 lut 2015, 19:13
autor: PITER82
Mam takie pytanie koledzy czy jak posiadam zawieszenie typu pneumatyczne zwyklae bez napisu sport mo moge jakos to przestawic moje zawieszenie zeby bylo i sport i napis na wyswietlaczu ze mam zawieszenie pneumatyczne - sport ??
: 07 lut 2015, 21:23
autor: aro51
Pewnie jak wymienisz sterownik zawieszenia na ten sport to Ci sie pojawi, ale do pelni szczescia potrzeba jeszcze 4 amortyzatorow pneumatycznych z wersji sport bo sa inne, co wiecej do poprawnej pracy to nie wiem.
Niech spytam po co Ci to ? <niewiem>
: 07 lut 2015, 22:20
autor: jordan233
można ustawić w Zielonym menu wyświetlanie SPORT ,tylko jest jeden szkopuł

Nie będzie ci działać zawiecha (pneumatyka)

: 08 lut 2015, 09:52
autor: PITER82
Nie no myslalem ze na vagu sie to przestawia ale skoro tyle zachodu i kasy to ja piernicze to . Generalnie albo od fossa wezme te drazki obnizajace albo vagiem poloze auto. A jak sie wpisze przy kalibracij zawieszebia wartosci o tam troche mniejesze to stanie sie cos??
: 08 lut 2015, 22:40
autor: panton
nic się nie stanie ale na sterowniku zakres obniżenia masz ograniczony..... obniżaj na zestawie FOSSa - najlepsze, najbezpieczniejsze rozwiązanie
: 08 mar 2015, 10:22
autor: drago_o
Drążki są łatwiejsze. Vagiem tez można sporo obniżyć ale jest trochę zabawy. Vagiem na pewno taniej bo nie kupujesz drążków za 500

: 08 mar 2015, 19:08
autor: PITER82
hmm .. no dobra drago_o a powiesz mi jak go zglebowac vagiem?
: 09 mar 2015, 06:38
autor: drago_o
Hehe... Jest pełno takich instrukcji na tym forum. Sam jedna napisalem, możesz w moich tematach poszukać. Teraz mam do dyspozycji tylko telefon to może wieczorem napisze po pracy
Zasada prosta. Wykonujesz adaptacje i zawyzasz wartości o tyle ile chcesz aby opadł. Jak wywarła błąd to go lekko lewarkiem i wszystko smiga

: 09 mar 2015, 09:11
autor: PITER82
jak lewarkiem podlewarowac w trakcie adaptacij?
: 09 mar 2015, 18:31
autor: drago_o
Jestem już w hotelu więc wysilę się bardziej.
Zapoznaj się z procesem adaptacji. Podam całkowicie zmyślone dane bo ich nie pamiętam w tej chwili.
Podczas adaptacji auto powinno mieć od środka koła do nadkola np. 398mm. My chcąc obniżyć auto podczas adaptacji wpisujemy wartość np. 428mm. Sterownik myśli, że podana przez nas wartość jest prawidłowa i auto jest wyżej niż powinno. Komputer stara się odniżyć do seryjnej wartości auta czyli do 398mm. Co daje efekt obniżenia o 30mm. Teraz wpisana zawyżona wartość może być dowolna, ale czujnik poziomowania ma swoją tolerancję i granice. Jak podamy wartość zawyżoną o zbyt wiele to sterownik nie przyjmie jej i wywali błąd podczas testowania wpisanej wartości. Wtedy używamy podnośnika. Przy kole, które aktualnie adaptujemy ustawiamy podnośnik i jedziemy w górę aby sterownik zaakceptował wartość. Po potwierdzeniu i przejściu do kolejnego koła w adaptacji podnośnik można zdjąć. Wykonujemy tą samą czynność dla kolejnych kół. W efekcie ja tym sposobem obniżyłem auto o 40mm.
P.S. Jak wpiszesz mniejsze wartości to auto się podniesie

Wpisuj zawyżone wartości aby opuszczać.
pozdro,
Karol