Jak w temacie, chciałem zrobić kalibracje zawieszenia w mojej a8. Nie mam niestety Vaga, planuje zakup, ale wolałbym pierwszy raz tego nie robić sam.
Jest ktoś z Rzeszowa lub okolic co byłby w stanie to zrobić? Oczywiście mogę podjechać gdzie trzeba.
Będę wdzięczny... w razie w kontakt do mnie 668 670 058
: 26 lut 2016, 13:55
autor: drago_o
Częstochowa - jakbyś był i wszystko masz sprawne to 5-10minut przejazdem możesz wstąpić
: 26 lut 2016, 16:36
autor: tomekRz
heh troszkę daleko, no chyba, że faktycznie będę jechał kiedyś... ale dzięki za odzew...wszystko niby sprawne, Autko nie spada, podnosi się, żadne niepokojące kontrolki się nie palą. Zastanawiam się tylko czy aby nie za często włącza mi się kompresor, bo czuję go lekko (zużyte gumki mocujące) i zawsze jak odpalam autko i ruszę to się załącza...oczywiście jak zatrzymuje się to się wyłącz np na światłach... Tak się włączy ze 2 - 3 razy i pożniej raczej spokój. Czy to normalne?
A i kiedyś jak wróciłem z pracy i zamykałem to zawsze psykło z przodu, teraz cisza mam nadzieję, że to nie objaw nadchodzących problemów. Dodam że amorek po regeneracji bo spadło autko i kompresor także.
Z góry dzięki za odpowiedź.
: 26 lut 2016, 17:04
autor: Gunner
U mnie po zamknięciu raz psyka raz nie, już tak mam z pół roku i nic się nie dzieje. Nie raz to i jak otwieram auto pilotem to słyszę minimalne psyknięcie Ten kompresor Ci się załącza, że normalnie go słyszysz we wnętrzu auta ?
: 26 lut 2016, 17:43
autor: drago_o
Jak nic się nie dzieje a auto stoi prosto to bym się tym nie przejmował i nie robił kalibracji. Chyba ze są jakieś odchylenia na którymś kole na prostym podłożu . Psykanie po zamknięciu to standard i różnie się to odbywa. Zawieszenie ustawia się do warunków w jakich znajduje się auto wiec i kompresor się włącza czasem. Można by jedynie sprawdzić po dłuższej podróży czy kompresor nie ma zbyt wysokiej temperatury i za często się nie włącza. Ale jak nie palą się kontrolki to na spokojnie
: 27 lut 2016, 10:58
autor: tomekRz
Jednak wczoraj psyklo na ulamek sekundy po zamknieciu. Kontrolki sie nie pala tylko jedna na zielono po odpaleniu ale to podobno dlatego ze jezdze na dynamic. Odchylenie na przednich kolach mam na prostym okolo 8 mm dlatego myslalem o kalibracji. Na oko kompletnie nie widac. Chcialbym sobie zakupic vcds-a z kabelkiem pod a8 moje. Mozecie kogos polecic? Albo prosze o info na priv. Chce sprawdzony program a nie jakied dziadostwo z alledrogo.
: 29 lis 2016, 17:13
autor: Michall2107
Moglby mi ktoś telefonicznie pomoc jakos skalibrowac zawieche ? Lub wyslac jakas instrukcje ?
: 29 lis 2016, 17:37
autor: dice111
: 29 lis 2016, 20:18
autor: Michall2107
Dzieki będę dzialać.
Powiedzcie mi tylko kalibrowac na Auto czy na Dynamicu ?
: 21 lut 2017, 23:25
autor: mmalinas
Czesc
Nie ma zdaczenia w jakim trybie jestes przed wejsciem w ustawienia adaptacyjne.
Auto po wywolaniu kanalu 1 tak czy inaczej ustawi sie w pozycji bazowej.
I w calej tej adaptacji chodzi o wyrownanie poziomu domyslnego z rzeczywistym bazowym
Po pomyslnej adaptacji auto przejdzie w wczesniej wybrany tryb.
pozdrowienia
Michal
: 27 lut 2017, 20:31
autor: radziu797
A moze ktoś mi powiedziec dlaczego ten gość z drugiego filmiku wpisuje różne wartości dla kół? To o to w tym chodzi żeby komputerowi powiedzieć ile cm jest z tej strony ile z tej i on sam się wypoziomuje? Bo ja myślałem że trzeba wpisać wartości po prostu bazowe dla przedniej i tylnej osi i tyle hmm jak jestem w bledzie to mnie wyprostujcie
PS :u mnie wszystkie koła stoją prosto oprócz tylnego prawego, jest 2 cm niżej od pozostałych. Tez musze wykonać adaptacje ale nie wiem czy poprawnie mi to wyjdzie i jak z tymi wartościami?
: 27 lut 2017, 20:42
autor: drago_o
Tak. Sterownik zna wartości bazowe. Twoim zadaniem jest wpisać te rzeczywiste/zmierzone aby tam gdzie trzeba obniżył a tam gdzie trzeba podniósł.
: 28 lut 2017, 12:10
autor: Michall2107
A mierzyć do ziemi do błotnika lepiej ?
: 28 lut 2017, 12:14
autor: drago_o
Wartości podawane przy adaptacji mają być od szczytu błotnika do osi piasty koła.