Strona 1 z 1
[D3 04 3.0MPI/LPG
] Signal from Leve control pressure sens
: 06 paź 2016, 20:06
autor: PITER82
jak w temacie nie potrafie sobie poradzic
008- Implausible signal - Intermittent
nie wiem co zrobic ??

: 06 paź 2016, 20:49
autor: szeryfisch
skasuj?
: 06 paź 2016, 21:28
autor: PITER82
blad pojawia sie po jakims czasem ponownie
[ Dodano: 2016-10-06, 21:28 ]
tak samo nie moge kalibracij zawieszenia zrobic

wydaje mi sie ze moze to przez sensor poziomowania albo przez ten blad
: 06 paź 2016, 22:14
autor: panton
a czym robisz kalibrację zawieszenia?
: 06 paź 2016, 22:32
autor: VanDyke
Miałem ten błąd i jeździłem z nim 1,5 roku. Czasami pojawiał się po 2 dniach, czasami po 2 miesiącach.
Trudno jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyną. Teoretycznie błąd dotyczy bloku zaworów pneumatyki gdyż tam jest ten czujnik. Jeden kolega z forum, który miał taki błąd, wymienił ten blok na nowy a błąd się dalej pojawiał. Na forum A6 sugerują, że jest to związane ze słabym ciśnieniem z kompresora i faktycznie po jego wymianie błąd już się nie pojawiał. Czytałem tam o dwóch takich przypadkach. U mnie ten błąd nie miał wpływu na działanie zawieszenia. Zauważyłem jednak, że pojawiał częściej w chłodniejsze dni. W okresie letnim błedu nie rejestrowałem.
Żeby zrobić to porządnie to trzeba by było moim zdaniem wymienić kompresor i blok zaworów.
Jeżeli robisz kalibrację jakimś słabym klonem VCDS to może się ona nie udać.
: 07 paź 2016, 07:40
autor: drago_o
Wymieniałem kompresor w jednej A8. Miał ten błąd między innymi, kompresor padł całkiem ale błąd już długo się utrzymywał w sterowniku. Po wymianie i ponownym skanowaniu jakiś miesiąc później nie było żadnego błędu.
Podsumowując bardzo prawdopodobne jest to co napisał
VanDyke, że dotyczy on już niskiej sprawności kompresora
A to co napisał
panton prawdopodobnie dotyczy tego czy używasz klona czy jakiegoś dobrego urządzenia bo one potrafią różne głupie rzeczy robić i czasem pokazywać(sprawdzałem auto klonem VCDS i ori VASem na zakładzie - o dziwo pojawiły się różnice w kilku błędach i VAS pokazał ich o 2 więcej). Podobnie może być z kalibracją i innymi rzeczami przy tańszych odpowiednikach urządzeń

: 07 paź 2016, 08:54
autor: dice111
Pneumatyka generalnie potrafi zaczynać głupieć w chłodne dni a tym bardziej podczas mrozów (tym bardziej jeśli są jakieś nawet niewielkie nieszczelności i to tuz przy kompresorze) - więc jeśli jest jakikolwiek problem, to te objawy nasilą się w zimne miesiące.
Nawet w instrukcji obsługi D3 jest informacja o tym, by samochodu nie zostawiać na mrozie blisko wyższych krawężników, bo może opaść i połamiemy osłony lub dolne części np zderzaka.
Pomijam już kwestię błędów "Intermittent" w D3, których po takim czasie użytkowania może być całkiem sporo (był już tu jeden na forum, co rozbierał pół samochodu i psikał kontaktem

)
: 07 paź 2016, 10:47
autor: drago_o
Ja urwałem zderzak w pierwszym miesiacu posiadania

Nie polecam wjeżdżać przodem nad krawężnik
