[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z kalibracją zawieszenia
: 15 paź 2016, 11:36
Witam
Mam spory problem ze swoim Audi. Więc od początku. Padł mi ostatnio kompresor zawieszenia i przedni lewy miech. Kompresor kupiłem nowy a miech regenerowałem w firmie z brzegu dolnego. Po wymianie odpaliłem auto i ładnie się podniosło z tym że przód na maksymalny poziom. Pojechałem do mechanika aby zrobić kalibracje zawieszenia. Mechanik podłączył komputer i próbował ale samochód nie reagował. Wyświetliło błąd: skrajnie przekroczona wysokość zawieszenia. Mechanik stwierdził że musi go opuścić manualnie tzn. ręcznie spuścić powietrze z układu i podnieść go z pozycji komputera. Tak zrobił z tym że gdy samochód się podniósł to od razu na lift i znowu przestał reagować także z pozycji mmi. Świeci się na desce błąd poziomowania świateł i żółta kontrolka zawieszenia. Mechanik 2 dni szukał problemu, sprawdził wszystkie czujniki, listwę. Zadzwonił do mnie że to przez kompresor ponieważ podłączył samochód pod vcds i pokazało mu podobno błąd zbyt niskie ciśnienie sprężania kompresora. od razu pojechałem samochodem do elektryka na komputer i też sprawdził samochód vcds-em. U niego nic o kompresorze nie pokazało a tylko błąd o tej skrajnie przekroczonej wysokości. Nie wiem co już mam robić bo z jakim mechanikiem rozmawiam to ciężki temat i nie mają zbytnio z tym doświadczenia. Od razu odrzucam problem kompresora skoro samochód się podnosi. z resztą pół roku jeździłem z już bardzo słabym kompresorem.
Dodam jeszcze że ten błąd z wysokością pokazuje przy tym czujniku gdzie był wymieniany miech.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam
Mam spory problem ze swoim Audi. Więc od początku. Padł mi ostatnio kompresor zawieszenia i przedni lewy miech. Kompresor kupiłem nowy a miech regenerowałem w firmie z brzegu dolnego. Po wymianie odpaliłem auto i ładnie się podniosło z tym że przód na maksymalny poziom. Pojechałem do mechanika aby zrobić kalibracje zawieszenia. Mechanik podłączył komputer i próbował ale samochód nie reagował. Wyświetliło błąd: skrajnie przekroczona wysokość zawieszenia. Mechanik stwierdził że musi go opuścić manualnie tzn. ręcznie spuścić powietrze z układu i podnieść go z pozycji komputera. Tak zrobił z tym że gdy samochód się podniósł to od razu na lift i znowu przestał reagować także z pozycji mmi. Świeci się na desce błąd poziomowania świateł i żółta kontrolka zawieszenia. Mechanik 2 dni szukał problemu, sprawdził wszystkie czujniki, listwę. Zadzwonił do mnie że to przez kompresor ponieważ podłączył samochód pod vcds i pokazało mu podobno błąd zbyt niskie ciśnienie sprężania kompresora. od razu pojechałem samochodem do elektryka na komputer i też sprawdził samochód vcds-em. U niego nic o kompresorze nie pokazało a tylko błąd o tej skrajnie przekroczonej wysokości. Nie wiem co już mam robić bo z jakim mechanikiem rozmawiam to ciężki temat i nie mają zbytnio z tym doświadczenia. Od razu odrzucam problem kompresora skoro samochód się podnosi. z resztą pół roku jeździłem z już bardzo słabym kompresorem.
Dodam jeszcze że ten błąd z wysokością pokazuje przy tym czujniku gdzie był wymieniany miech.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam