Strona 1 z 1

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.

: 15 paź 2016, 21:52
autor: Motostacja
Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.

Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi

Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone

Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży

: 16 paź 2016, 12:36
autor: TommyA8L
raftor pisze:Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic

: 16 paź 2016, 12:56
autor: CINEK
Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?

Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.

Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem <bezradny>

: 16 paź 2016, 15:00
autor: Motostacja
Zawieszenie oki bo nowe

Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod

Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac

Tarze tyl z klockami zrobie na 100%

Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze

No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy

: 16 paź 2016, 20:47
autor: michalwruszak
Sprawdz bicie zegarem na tarczach i będzie wszystko wiadomo

: 16 paź 2016, 21:15
autor: drago_o
Zdejmij na probe dystanse. Byl identyczny temat i wlasnie one byly problemem. Mozesz to sprawdzic bez zadnych kosztow. A do kompletu problemow dodaj lozysko do sprawdzenia.

: 17 paź 2016, 18:18
autor: Motostacja
Ok to plan działania jest taki że :

-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie

-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.


generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3