Strona 1 z 1
[D3 04 3.7MPI
] Zawieszenie pneumatyczne w przypadku awari
: 07 lis 2016, 21:57
autor: quattrorulezz
Witam, planuję w najbliższym czasie zakup A8 D3 oczywiście z pneumatyką. Auto ma mieć 300 tys potwierdzonego przebiegu, więc ryzyko awarii spore. Zastanawiam się jak zachowuje się zawieszenie w przypadku poważnej awarii np pod dużym obciążeniem. Samochód będzie ciągał dużą przyczepę kempingową i załadowany bagażnik. Czy w przypadku np. pęknięcia miecha (nie wiem czy to wogóle się zdarza) samochód może dowlec się o własnych siłach do serwisu? Tryb awaryjny działa przy nieszczelnościach a co z poważniejszymi awariami??? tylko laweta? Może jak zwykle dmucham na zimne ale wole wiedziec co mnie czeka. Na forum koledzy piszą że to "pancerne" układy i że przeżyją auto. czy przy 300tys przebiegu jest się czego obawiać???
: 07 lis 2016, 22:07
autor: danishow
quattrorulezz pisze:planuję w najbliższym czasie zakup A8 D3 oczywiście z pneumatyką
Nie było innych
quattrorulezz pisze:czy przy 300tys przebiegu jest się czego obawiać???
Nowe się czasem psują a co dopiero po 300 tkm. Generalnie rzadko zdarzają się awarie ale jak już padnie a auto obładowane to kiepsko z jazdą.
: 07 lis 2016, 22:34
autor: quattrorulezz
Nie było innych
Dlatego napisałem "oczywiście" ;-) dzięki za info
: 08 lis 2016, 08:03
autor: drago_o
Auto może jechać do puki nie zatrzyma Cię przeszkoda na drodze. Już widywałem A8 bez powietrza na drodze więc spokojnie
Nie zatrzyma Cię to i nie unieruchomi jeśli o to pytasz. Wystarczy omijać dziury i progi zwalniające
Przy 300tys km POTWIERDZONEGO przebiegu to nic im nie będzie
Przy 300tys niepotwierdzonego bym się martwił
: 08 lis 2016, 08:15
autor: quattrorulezz
Dzięki, o to własnie mi chodziło, wiadomo że to sytuacja awaryjna, jade wtedy ja zółw, ale jade
: 08 lis 2016, 20:50
autor: Marcin2013
drago_o pisze:Przy 300tys km POTWIERDZONEGO przebiegu to nic im nie będzie
Przy 300tys niepotwierdzonego bym się martwił
A dokładniej jak by wszystkie miały mniej niż 300 to jak dla mnie na tym forum byłoby 90% postów mniej
Jeśli chodzi o pneumatykę to w większości przypadków awarie są sygnalizowane wcześniej np. o słabym ciśnieniu itd...