[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie
: 07 maja 2017, 21:01
Czołem Panowie,
Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:
kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.
Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?
Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:
kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.
Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?