Strona 1 z 1

[D3 ALL ] Blad 01772

: 28 lis 2017, 00:27
autor: pogi1986
Witam koledzy . Pisze w imieniu mojego znajomego który pare dni temu kupił audi a8 d3 2009 r. 3.0tdi . Auto stoi mu bardzo wysoko i nie chce sie obniżyć jest jak by cały czas w comforcie bo po przełączeniu na lift niby sie podnosi ale na dynamic nie chce zejść . Po podłączeniu kompa wyświetla mu blad 01772 level control pressure sensor 008. Czyli niby z tego co wyczytał w necie czujnik odpowiedzialny za poziomowanie (dodam ze na zegarach nie swieci mu pomarańczowa ani zielona kontrolka nawet przy opuszczaniu z lift na comfort) od czego proponujecie zacząć usuwanie usterki czy wymienic odrazu czujnik czy moze próbować moze adaptacji czy cos ? Miał ktoś taki przypadek i sobie z tym poradził ? Moze to wina kompresora bo tez czytałem ze przy takich objawach oznacza jego koniec. Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuje .

Pozdrawiam


Dodam jeszcze ze ma zawieszenie sporowe

: 28 lis 2017, 07:40
autor: marekp750
pressure - ciśnienie (nie czujnik poziomowania)

Ros TECH

: 28 lis 2017, 19:40
autor: bertarz
Ja stawiam na zawór spustowy kompresora, mogę podać Ci wartosci.

: 07 paź 2018, 13:29
autor: pawelec
Odgrzebuje kotleta.... kolego jak poradziłeś sobie z tym błędem ???

Marek może Ty albo ktos inny naprowadzi gdzie jest ten czujnik G291 lub moduł J197???

: 07 paź 2018, 14:36
autor: marekp750
Tak jak Bertarz napisał wyżej.
Jedna z opcji to zawór na kompresorze upuszczający powietrze.

ale

nie można wykluczyć, że coś strikte z samym czujnikiem ciśnienia, po podpięciu się do auta
i przeanalizowaniu bloków pomiarowych można będzie powiedzieć coś więcej.

Co pokazują czujniki przy wahaczach?
Jakie jest ciśnienie w systemie?
Wykonać test elementów wykonawczych.

itd.

: 09 paź 2018, 01:11
autor: FOSS
pawelec pisze:Marek może Ty albo ktos inny naprowadzi gdzie jest ten czujnik G291 lub moduł J197???
Pitu pitu a odpowiedź na powyższe pytanie jest następująca:

J197 - sterownik zawieszenia, umieszczony za schowkiem po stronie pasażera

G291 - czujnik ciśnienia zintegrowany w module zaworów, za lewym przednim nadkolem