Witam. Powoli dopada mnie chyba problem maglownicy. W zawieszeniu nie ma luzów itd a przy jeździe po bruku itd puka coś w okolicy podszybia kierowcy i pod maska. Na postoju nagrałem film. Oglądajcie z dźwiękiem.
Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.
Auto na podnosnik I ruszaj kolem prawo lewo szybkie I krotkie ruchy. Jeśli stuk będzie pochodzil bliżej silnika to tylko magiel. Parę razy już się z tym spotkałem.
: 29 lis 2017, 06:53
autor: carbonek
Dzięki. Jutro to sprawdzę.
pozdr.
: 30 lis 2017, 21:31
autor: Marcin2013
Spróbuj tak samo pokręcić na zgaszonym silniku powinno być lepiej słyszalne
: 26 gru 2017, 01:19
autor: kecaj_77
Witam!
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.
Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.
Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
: 26 gru 2017, 09:00
autor: mkbewe
ja mam coś podobnego jak ty, no nie tak bardzo ale coś podobnego i jak byłem na przeglądzie to nic nie znaleźli, muszę z bratem przyglądnąć się tym drążkom kierownicy jak napisał kecaj_77,
bo jak nie to zostaje chyba tylko magiel
: 28 lut 2018, 21:46
autor: carbonek
Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
: 01 mar 2018, 09:11
autor: szary824
carbonek pisze:Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
Nie.
: 02 mar 2018, 10:04
autor: carbonek
Wydaje mi się że jest luz na maglu ... korygowanie go ma sens ? czy odpuścić i regenerować ?
: 03 mar 2018, 22:42
autor: FOSS
szary824 pisze:
carbonek pisze:Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
Nie.
O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
: 03 mar 2018, 22:58
autor: drago_o
Uwierz mi z końcówkami też można się na kur***ać U mnie palnik nawet nie pomógł...
: 04 mar 2018, 08:35
autor: szary824
FOSS pisze:O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.
Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych
Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba". Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.
: 04 mar 2018, 10:42
autor: FOSS
szary824 pisze:Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba".
Odpowiedni klucz to VAG1923 od AUDI
Do drążków jest słabe podejście więc nie wiem jak ty tam operujesz "żabą".
szary824 pisze:Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.
Raczej miałeś szczęście bo ja wielokrotnie miałem takie które wydawały się wręcz nieodkręcalne.
Na szczęście z większością dałem sobie radę i to nie palnik był elementem kluczowym
: 04 mar 2018, 11:09
autor: pb41ns
a do ściągania swożni wachacza to jaki ściągacz posiadasz, ja mam jeden ale mi sie nie podoba bo osłonki gumowe niszczy , a tak na marginesie to sprytny klucz, a daje rade?