Strona 1 z 2

[D3 ALL ] Nieszczelny miech lewy przód

: 25 lip 2018, 22:01
autor: koper_
Witam dziś zdemontowałem amortyzator po miech się rozszczelnił ( siadł lewy przód) nr czesci 4E0616039AB zdemontowałem osłonę amortyzatora by stwierdzić na 100% nieszczelność i faktycznie przepuszcza. Mam pytanie bo robię to pierwszy raz czy da się wymienić sam miech czy muszę cały amortyzator ?Jak tak to jak to się rozkręca - od góry ta duża nakrętka?

: 25 lip 2018, 22:17
autor: Marcin2013
Możesz sam miech właśnie ta nakrętka u góry, a miech masz czy z aliex.... jak by co to nie ma znaczenia lewy / prawy są zamienne mimo innego numeru, różnica jest chyba tylko sport lub standard.

: 27 lip 2018, 10:28
autor: koper_
Miech muszę kupić może własnie na aliex......Dzięki za podpowiedz

[ Dodano: 2018-07-27, 10:28 ]
Witam
Kupilem miech po regeneracji - udalo sie zamontowac bez wiekszych problemów .
Po odpaleniu auta ,ta strona którą robiłem "siedzi niżej niż pozostałe :(
Czy trzeba przeprowadzic jakas adaptacje ?

: 27 lip 2018, 11:00
autor: drago_o
Jeśli wymieniałeś amor to teoretycznie nie, za wysokość odpowiadają czujniki. Ale na pewno nie zaszkodzi :)

: 27 lip 2018, 19:25
autor: koper_
No i sie zaczeło....
Lewy przód - ta strona co wymieniałem miech stoi w miejscu .
pozostałe miechy podnoszą sie i opuszczają i pojawił sie błąd 1772 .
Podczas podnoszenia po chwili słychać takie sykniecie - spuszczenie powietrza.
ktoś ma pomysł od czego zacząć?

: 27 lip 2018, 20:21
autor: drago_o
Czujnika :) A właściwie zacznij od jego oprzewodowania.

: 27 lip 2018, 23:38
autor: koper_
Ogarnąłem temat.
Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze - przewierciłem wiertełkiem 1,5mm - i pomogło .Wszystko działa jak należy <chura>

: 29 lip 2018, 23:01
autor: FOSS
koper_ pisze:Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze
<boisie>
koper_ pisze:Ogarnąłem temat.
Wszystko działa jak należy <chura>
<okok>

: 30 sie 2018, 20:36
autor: Kumak666
Przpraszam za offtop Panowie, ale przydarzyła mi się wczoraj dziwna przygoda, a mianowicie testując osiągi na A4 <cicho> zerwało mi dolną część zderzaka, zaczął szorować o asfalt. Pomyślałem, że może to od pędu powietrza, lecz jakie było moje zdziwienie gdy wsiadałem dzisiaj rano do auta. Ósemka stała z opadniętym całkowicie przodem, obydwie kontrolki migają. Z czasem auto się podniosło. W celu diagnostyki udałem się do pracy, próbowałem pianką szukać nieszczelności, ale brak efektów. Podłączyłem tester - wywaliło tylko jeden błąd na położenie poza zakresem. Ponowna kalibracja przeprowadzona z sukcesem. Szczęśliwy wracam do domu, auto się podnosiło, opuszczało lecz po przekroczeniu prędkości ok 140km/h samochód znowu opadł. Ustawiony był tryb dynamic a na MMI pokazywał, że auto dalej schodzi w dół, aż opony trą o błotnik. I dzieje się tak w kółko, chwilę da rade pojeździć i z czasem auto nagle opada. Spotkał się ktoś może z takim przypadkiem, gdyż przetrzepałem całe forum i takiego nie znalazłem? Jakieś pomysły co do dalszej diagnostyki?

Dodam jeszcze, że wczoraj auto było podnoszone w ASB Długołęka, aczkolwiek Oni chyba maja doświadczenie w podnoszeniu takich pojazdów.

: 30 sie 2018, 21:51
autor: drago_o
Jeden z czujników prawdopodobnie do wymiany. Podczas obniżania się przy podróży z dużą prędkością prawdopodobnie ma jakiś uszkodzony zakres pracy w który akurat wchodzi i zawias szaleje. Sprawdź na którym czujniku błąd i będziesz prawdopodobnie wiedział, który do wymiany

: 31 sie 2018, 09:49
autor: Kumak666
Jutro będę walczył, dzięki za wskazówkę <amasz>

[ Dodano: 2018-08-31, 09:49 ]
W dniu dzisiejszym rano znowu zastałem opadnięty przód, po napompowaniu na postoju w czasie jazdy opadł. Zrobiłem zdjęcia błędów, dzisiaj doszedł na przegrzanie kompresora. Załączam film jak wygląda zawiecha.

Film

: 08 wrz 2018, 15:45
autor: mario3231
Podepnę się pod temat ,żeby nie zakładać nowego . Opada mi prawy przód zlokalizowałem nieszczelność . Ucieka powietrze z góry amortyzatora zdjęcie poniżej . Moje pytanie czy można to samemu uszczelnić w warunkach domowych wymiana jakiegoś oringu lub tym podobnego uszczelnienia jeśli tak to jakie i jak to zrobić ? Czy trzeba oddawać cały amortyzator do regeneracji bo nie da się tego samemu zrobić
Obrazek

: 10 wrz 2018, 10:24
autor: Kumak666
U mnie właśnie z grubsza nieszczelności nie widać. Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony a prawy był już wymieniany przez poprzedniego właściciela.

: 11 wrz 2018, 09:58
autor: mario3231
Ja będę wysyłał swój do zregenerowania. Po rozmowie z Panem od regeneracji najprawdopodobniej puścił jakiś oring na górze .

: 12 wrz 2018, 22:38
autor: zanjac
Kumak666 pisze:Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony
ja bym tego nie robił tylko zaczął od adaptacji zawieszenia i ustawienia od nowa wysokości, bo moze sie okazać ,że przy wymianie drugiego amora nie wykonano adaptacji zawieszenia i nie skorygowano danych.