Strona 1 z 1
[D3 03 4.2MPI ] Kompresor często się załącza
: 28 paź 2018, 20:05
autor: KrolJulian666
Witam wczoraj wymieniłem kompresor poprzedni umarł raczej śmiercią naturalną, i po wymianie zauważyłem ze po nocy jak samochód odpaliłem kompresor załączył się 3-4 razy podczas jazdy co ciekawe jak się zatrzymałem kompresor też po sekundzie przestał pracować ruszyłem znowu zaczą działać
na VCDS brak błędów do góry idzie jak marzenie układ raczej szczelny stał cała noc nic nie opadł...
: 28 paź 2018, 20:53
autor: szary824
Jak masz nieszczelność między kompresorem a zasobnikiem powietrza to opadał nie będzie i często będzie się włączał. Wy sprawdzacie w czasie jazdy bloki pomiarowe że wiecie kiedy Wam się kompresor włącza? U mnie w czasie jazdy nie ma szans żeby kompresor usłyszeć. Tylko na postoju z otwartym oknem lub stojąc przy aucie jest to możliwe.
: 28 paź 2018, 22:02
autor: KrolJulian666
tak jezdziłem z VCDS i pokazywał mi kiedy pompuje sprawdzę połączenie z bańkami
: 28 paź 2018, 22:04
autor: szary824
Bańka jest jedna.... Nad lewym tłumikiem. Bo wydaje mi się że myślisz o tych bańkach w przednim nadkolu a to są zbiorniki podciśnienia
: 28 paź 2018, 22:14
autor: KrolJulian666
aaaa tak masz racje o to dzieki
: 01 lis 2018, 16:10
autor: roberto000
KrolJulian666 daj znac czy usterka usunięta
: 02 lis 2018, 22:34
autor: czaruś
Mój stary kompresor też umarł a nowiutki działa tak cichutko że wcale go nie słychać. Ja też nieraz zastanawiałem się czy kompresor działa i ewentualnie kiedy i jak długo pracuje. Codzienna jazda z podpiętym komputerem raczej odpada. Pod kierownicą jest przekaźnik od sterowania pracą kompresora i pod ten przekaźnik podłączyłem czerwoną diodkę którą umocowałem w zegarach. Diodka pali się wtedy kiedy pracuje kompresor więc podczas jazdy można na bieżąco kontrolować kiedy i na jak długo kompresor się załącza. Proste rozwiązanie - a ile daje spokoju ...
: 07 lis 2018, 00:25
autor: KrolJulian666
Problem był tego typu ze kompresor kupiłem używany niestety nie daje takiego ciśnienia jak powinien jutro zabieram sie za reanimację
kupiłem nowe podzespoły
: 22 lut 2019, 13:11
autor: Attorney007
Miałem podobny przypadek, że ciągle kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby. Stary umarł więc wsadziłem nowy kompresor i zmieniłem na nowy przekaźnik przez pomyłkę(ktoś przez pomyłkę podał mi złą lokalizację przekaźnika - obok tego właściwego) i upaliło nowy kompresor za 2000 złotych i musiałem z 2-óch złożyć jeden cały (na szczęście się udało bo stary elektrycznie był sprawny tylko się elementy trzymające ciśnienie zużyły)
Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych. Także warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży bezpiecznik jeżeli się upalił. Pozdrawiam.
: 22 lut 2019, 18:37
autor: Marcin2013
Attorney007 pisze:kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby.
Attorney007 pisze:warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży
Attorney007 pisze:Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych.
Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,-
: 22 lut 2019, 19:53
autor: Attorney007
Marcin2013 pisze:Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,-
Jak kupiłem auto to już miał niesprawny kompresor i nie wiadomo jaka była przyczyna upalenia. Kosztownie się dowiedziałem.
: 24 paź 2019, 05:58
autor: MatiToJa
Odgrzeje kotleta tyle że u mnie zaczęło się dziać identycznie po montażu nadkoli po stłuczce. Czy nieszczelność może być na przewodzie wysokiego ciśnienia (ten brązowy z kompresora) a rozdzielaczem?
Auto nie opuszcza się stoi ładnie wiele godzin tyle że po postoju auto po odpaleniu właśnie wielokrotnie włącza sprężarkę. Potem podczas jazdy w dzień już można ją usłyszeć rzadko. Jak auto napompuje powietrza na zapłonie mogę opuszczać i podnosic auto bez pomocy kompresora.