Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI ] Kompresor często się załącza

: 28 paź 2018, 20:05
autor: KrolJulian666
Witam wczoraj wymieniłem kompresor poprzedni umarł raczej śmiercią naturalną, i po wymianie zauważyłem ze po nocy jak samochód odpaliłem kompresor załączył się 3-4 razy podczas jazdy co ciekawe jak się zatrzymałem kompresor też po sekundzie przestał pracować ruszyłem znowu zaczą działać :/ na VCDS brak błędów do góry idzie jak marzenie układ raczej szczelny stał cała noc nic nie opadł...

: 28 paź 2018, 20:53
autor: szary824
Jak masz nieszczelność między kompresorem a zasobnikiem powietrza to opadał nie będzie i często będzie się włączał. Wy sprawdzacie w czasie jazdy bloki pomiarowe że wiecie kiedy Wam się kompresor włącza? U mnie w czasie jazdy nie ma szans żeby kompresor usłyszeć. Tylko na postoju z otwartym oknem lub stojąc przy aucie jest to możliwe.

: 28 paź 2018, 22:02
autor: KrolJulian666
tak jezdziłem z VCDS i pokazywał mi kiedy pompuje sprawdzę połączenie z bańkami

: 28 paź 2018, 22:04
autor: szary824
Bańka jest jedna.... Nad lewym tłumikiem. Bo wydaje mi się że myślisz o tych bańkach w przednim nadkolu a to są zbiorniki podciśnienia :)

: 28 paź 2018, 22:14
autor: KrolJulian666
aaaa tak masz racje o to dzieki

: 01 lis 2018, 16:10
autor: roberto000
KrolJulian666 daj znac czy usterka usunięta :)

: 02 lis 2018, 22:34
autor: czaruś
Mój stary kompresor też umarł a nowiutki działa tak cichutko że wcale go nie słychać. Ja też nieraz zastanawiałem się czy kompresor działa i ewentualnie kiedy i jak długo pracuje. Codzienna jazda z podpiętym komputerem raczej odpada. Pod kierownicą jest przekaźnik od sterowania pracą kompresora i pod ten przekaźnik podłączyłem czerwoną diodkę którą umocowałem w zegarach. Diodka pali się wtedy kiedy pracuje kompresor więc podczas jazdy można na bieżąco kontrolować kiedy i na jak długo kompresor się załącza. Proste rozwiązanie - a ile daje spokoju ... <muzyka>

: 07 lis 2018, 00:25
autor: KrolJulian666
Problem był tego typu ze kompresor kupiłem używany niestety nie daje takiego ciśnienia jak powinien jutro zabieram sie za reanimację :) kupiłem nowe podzespoły

: 22 lut 2019, 13:11
autor: Attorney007
Miałem podobny przypadek, że ciągle kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby. Stary umarł więc wsadziłem nowy kompresor i zmieniłem na nowy przekaźnik przez pomyłkę(ktoś przez pomyłkę podał mi złą lokalizację przekaźnika - obok tego właściwego) i upaliło nowy kompresor za 2000 złotych i musiałem z 2-óch złożyć jeden cały (na szczęście się udało bo stary elektrycznie był sprawny tylko się elementy trzymające ciśnienie zużyły) :/ Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych. Także warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży bezpiecznik jeżeli się upalił. Pozdrawiam.

: 22 lut 2019, 18:37
autor: Marcin2013
Attorney007 pisze:kompresor pompował ciśnienie bez potrzeby.
Attorney007 pisze:warto zmienić przy wymianie kompresora i przekaźnik właściwy + ten 40A duży
Attorney007 pisze:Cała impreza zakończyła się na blisko 3000 złotych.
Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- <jezyk2>

: 22 lut 2019, 19:53
autor: Attorney007
Marcin2013 pisze:Czyli mogłeś wcześniej tylko wymienić "sklejony" przekaźnik za 50,- <jezyk2>
Jak kupiłem auto to już miał niesprawny kompresor i nie wiadomo jaka była przyczyna upalenia. Kosztownie się dowiedziałem. <boisie>

: 24 paź 2019, 05:58
autor: MatiToJa
Odgrzeje kotleta tyle że u mnie zaczęło się dziać identycznie po montażu nadkoli po stłuczce. Czy nieszczelność może być na przewodzie wysokiego ciśnienia (ten brązowy z kompresora) a rozdzielaczem?
Auto nie opuszcza się stoi ładnie wiele godzin tyle że po postoju auto po odpaleniu właśnie wielokrotnie włącza sprężarkę. Potem podczas jazdy w dzień już można ją usłyszeć rzadko. Jak auto napompuje powietrza na zapłonie mogę opuszczać i podnosic auto bez pomocy kompresora.