[D3 06 4.2MPI ] Po regeneracji miecha samochód nadal opada
: 08 mar 2021, 22:29
Jakiś czas temu zawieszenie mojej D3 zaczęło samoczynnie opadać na lewym, przednim kole (strona kierowcy). Było to widoczne gołym okiem, kiedy po nocy ta strona była wyraźnie niżej od reszty.
Zamówiłem regenerowany miech i zleciłem wymianę w serwisie, w którym od początku naprawiam moją A8. Miech zamówiłem tutaj:
https://allegro.pl/oferta/miech-poduszk ... MGYwNTI%3D
Chcąc mieć pewność, że problem jest rozwiązany po odebraniu auta z serwisu zmierzyłem odległość od podłoża do nadkola. To samo zrobiłem na drugi dzień po jakichś 24h bezczynności.
Problem w tym, że zawieszenie opadło na naprawianej stronie o 5cm.. po drugiej stronie o 2cm. Znacznie wolniej niż przed naprawą, ale nadal opada.. (tryb zawieszenia komfort).
Dzwoniłem do firmy, w której zamówiłem regenerowany miech i ich zdaniem to nie wina ich części, ponieważ "dokładnie sprawdzają szczelność przed wysyłką do klienta".
Zasugerowali, że serwis czegoś nie dopilnował, bądź coś jeszcze należy naprawić.
Co Waszym zdaniem może jeszcze wymagać naprawy/sprawdzenia? Czy to nie jest tak, że gdy kompresor już napompuje miech to jest to zawór 1-kierunkowy i miech musi trzymać ciśnienie?
Zamówiłem regenerowany miech i zleciłem wymianę w serwisie, w którym od początku naprawiam moją A8. Miech zamówiłem tutaj:
https://allegro.pl/oferta/miech-poduszk ... MGYwNTI%3D
Chcąc mieć pewność, że problem jest rozwiązany po odebraniu auta z serwisu zmierzyłem odległość od podłoża do nadkola. To samo zrobiłem na drugi dzień po jakichś 24h bezczynności.
Problem w tym, że zawieszenie opadło na naprawianej stronie o 5cm.. po drugiej stronie o 2cm. Znacznie wolniej niż przed naprawą, ale nadal opada.. (tryb zawieszenia komfort).
Dzwoniłem do firmy, w której zamówiłem regenerowany miech i ich zdaniem to nie wina ich części, ponieważ "dokładnie sprawdzają szczelność przed wysyłką do klienta".
Zasugerowali, że serwis czegoś nie dopilnował, bądź coś jeszcze należy naprawić.
Co Waszym zdaniem może jeszcze wymagać naprawy/sprawdzenia? Czy to nie jest tak, że gdy kompresor już napompuje miech to jest to zawór 1-kierunkowy i miech musi trzymać ciśnienie?