Strona 1 z 1

[D3 07 4.2TDI ] Głośna praca nowego kompresora

: 11 sty 2022, 19:05
autor: Kruger
Koledzy firma wymieniała mi dzisiaj kompresor zawieszenia nowy wabco kupiony z firmy z Brzegu
Kompresor goły więc przekładali stelaż z starego odbierałem auto na fajrant i poprzejechaniu 1-2 km włączył się komresor i jest tak głośny warkocze jak wściekły jak na postoju podnoszę auto to na zewnącz jakaś masakra starego nie słyszałem wcale ale co pare km. Zapalała się żółta kontronka było słychać ale trzeba było się nachylić do nadkola żeby wyczaic kiedy się włącza podczas podnoszenia na lift.Teraz kontrolka się nie zapala podnosi opuszcza szybko ale ten warkot masakra. Co poszło firmie nie tak dodam że firma zajmuję się zawieszeniami pnęumatycznymi więc nie dałem auta do zwykłego mechanika .Za wymiane zapłaciłem 450zł kompresor przekaźnik filter 1400zł więc troche boli że chodzi jak traktor
Podrzućcie jakieś sugestie jutro rano muszę tam pojechać i zgłosić problem

: 11 sty 2022, 20:36
autor: dice111
Nie ma co gdybać, reklamuj. Nie było z nimi nigdy problemów.

: 11 sty 2022, 20:55
autor: Kruger
Ale co reklamować montaż czy kompresor

: 11 sty 2022, 22:54
autor: szeryfisch
zły montaz. Terkocze bo sie obija. W TDI ttrzeba rwac zderzak do demontazu kompresora, jesli tego nie zrobili to sie tlucze

: 11 sty 2022, 23:16
autor: Kruger
Zderzak był zdejmowany i przekładany był stelaż zawór spustowy filtr itd

: 12 sty 2022, 10:29
autor: dice111
Pytanie, czy głośny jest sam kompresor (uszkodzony), czy źle zamontowany (chociaż nie wiem co by tam można było zepsuć (brak gum, niedokręcony, obija o coś).

: 12 sty 2022, 12:17
autor: szeryfisch
Najczesciej ktos zamiesza z gumkami i sprezynami. Albo sam stelaz jest niedokrecony.

: 12 sty 2022, 16:19
autor: Kruger
Zgłosiłem problem z montażem stwierdzili że za mocno skręcone powieszenie kompresora i że to poprawią jak wróce z Włoch

: 13 sty 2022, 11:14
autor: maciu
uwielbiam takie warsztaty, skoro odebrałes i był nabity to musieli słyszeć
jak napierdziela ale nic to niech jedzie może trafił się głuchy klient <boisie>

: 21 sty 2022, 21:36
autor: Kruger
Panowie jako że jutro wracam z Włoch i miałem okazje sprawdzić nowy kompresor i mam jeszcze troche spostrzeżeń
1 czy kompresor powinień się włączać się zaraz po odpaleniu samochodu czasami po włączeniu zapłonu nie podświetla sie menu zawieszenia i włącza się kompresor na chwile po ruszeniu uruchamia się i działa ok 1,5 -2 min lub do całkowitego zatrzymania w trakcie jazdy po serpentynach uruchamia się na 10 -20sekund co pare kilometrów
2 przed wymianą przy zamykaniu auta zawsze upuszczał ciśnienie zawór teraz się tak nie dzieje . We wtorek mam jechać do warsztatu który go montował na poprawki montażu
Z starego kompresora był przemieniany ten zawór bo w tym zakupionym był nie pasujący do tdi czy sam montaż można zepsuć

: 22 sty 2022, 18:12
autor: drago_o
Po uruchomieniu to zależy. Obstawiam że we Włoszech masz góry jakieś i parkujesz na skarpach. To tak, może włączyć się po uruchomieniu. Auto na postoju próbuje się poziomować i może być tak że nie da rady a powietrza braknie. Przy parkowaniu na płasko nie powinno tak być.

Kompresor włącza się raz na jakiś czas i to normalne bo zawieszenie pracuje nieustannie. Po przekroczeniu 40km/h nabija zasobnik i z tego powietrza na jakiś czas powinno starczyć. 2 minuty wydaje mi się za często.

Nie wykonuje tego zawsze, wszystko zależy od warunków jazdy przed i sposobu pozostawienia, kto jechał itp.

: 25 sty 2022, 12:36
autor: Kruger
Dzięki za pomoc i wskazówki które mnie troche uspokoiły