żeby nie rozpisywać sie przejdę odrazu do rzeczy...
-Lewy przedni amortyzator przepuszcza gdzies powietrze (opada tylko jedno kolo), slychac
jak syczy jak wyłacze silnik + kontrolki najpierw podnoszenia, a pozniej awarii
pneumatyki (migają obie,na przemian itd).
-jak pojezdze dluzej tzn kolo 20km lub 30/40min to przestaje uchodzić powietrze/dzieje sie
to tak wolno, ze potrzeba kilku godzin aby zeszło z calego miecha
-chce wymienić go, ale na allegro są rozne z krótsza osłoną miecha, dłuższą oslona miecha.
Ale patrząc po numerze części nawet jak wizualnie są identyczne to róznia sie numerem.
Reasumując mój nr mcpersona/amortyzatora pneumatycznego to 4E0616039AF. Czy tylko o takim numerze będzie pasował do mojego samochodu na to miejsce czy inne numery również mogą pasować?
: 04 lis 2011, 17:39
autor: JIMM
o jakim miechu piszesz? obejrzyj w pierwszej kolejności wszystkie połączenia układu,piszesz o lewej stronie a tam dokładnie jest kompresor i ja zacząłbym od niego.
: 04 lis 2011, 22:54
autor: gardeliusz
mowie o lewym amortyzatorze. Masz racje z tym kompresorem tylko, ze posluchaj :-P
jak wczoraj ścisnąłem kabelek ktorym dochodzi powietrze to nadal schodzilo powietrze z amortyzatora i opada tylko to jedno kolo lewe. Powiedz mi gdzie sie znajduje zawór regulujacy cisnienie w miechu amortyzatora, wszystkie sa przy kompresorze czy przy kazdym amortyzatorze jest osobny?
: 07 lis 2011, 18:05
autor: JIMM
Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje ;-) .
[ Dodano: 2011-11-13, 10:08 ]
.........no i co stwierdziłeś? podziel się swoim wynikiem działania zmysłu diagnosty.
: 29 lis 2011, 20:43
autor: gizmo07
Ano powiedz, powiedz! Bo mam identyczny problem :-D Tylko u mnie sie kontrolki nie pala, ale syczy i co jakis czas musi pompowac lewe przednie koło.
: 03 gru 2011, 21:18
autor: b78pl
Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje .
kolego Zanjac,
czy rowniez moge prosic o ww. materialy.
dzieki z gory
pozdr
: 04 gru 2011, 11:41
autor: gardeliusz
wymieniłem go, jest spokój. Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.
dzięki za pomoc.
: 04 gru 2011, 15:45
autor: JIMM
gardeliusz pisze:Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.
co padło?...co było nie tak???.......... to teraz jak go masz to bierz się za rozbieranie , foto i na forum................skorzystamy z twojego doświadczenia. :->
: 05 gru 2011, 11:37
autor: gardeliusz
przykro mi, wymieniłem na regenerowany za 1500zl, ale amortyzator 1 do 1 wymiana, także jak wspominałem nic się nie zobaczy i nie dowie po wymianie :-(
: 05 gru 2011, 12:00
autor: JIMM
gardeliusz pisze:wymieniłem na regenerowany za 1500zl
ciekawi mnie za co tyle kasy..............nie wieżę że to aż taka skomplikowana operacja......pewnie jedynie jakieś uszczelnienia ciśnieniowe a czeszą z nas jak za zboże.
: 11 gru 2011, 00:01
autor: gardeliusz
ciezko powiedziec, twierdza ze caly srodek idzie do wymiany na nowy, a jak jest to oni tylko wiedza
: 23 mar 2016, 12:54
autor: Maras82
1500zł bierze się stad ze maszyny do regeneracji sa cholernie drogie i musza sie zwrocic. Cena nie jest za czesci tylko za wykonanie w ktore wchodzi oczywiscie koszt kredytu ktory byl zaciagniety na maszyny. Kazdy chce jakos zyc wiec dajcie spokoj. Nikt nikomu nie każe korzystać z żadnych usług. Oferta jest taka a nie inna i albo chcesz albo nie.
Nie zajmuję się regeneracją ale już dosyć mam postów typu "kasuja jak za zboze" "zdzieraja" itp.. Kazdy z nas chce zarabiac jak najwiecej i dajmy juz spokoj.
U mnie wczoraj zaczelo syczec w przednim prawym i wykryłem nieszczelność pomiędzy blaszką do której jest przymocowany wezyk a obudowa miecha. Moze komus sie przyda to info...
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki
: 23 mar 2016, 14:58
autor: dice111
Maras82 pisze:.
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki
Kalibracja, jeśli o to Ci chodziło:
: 23 mar 2016, 19:23
autor: aro51
Maras82, jak lubisz jak Cię kantuja to Twoja sprawa bo ja akurat nie lubię. Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem. Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty. Takich przykładów jest dużo. Jasne że za niewiedzę się płaci ale po to jest forum by sobie pomagać.
: 23 mar 2016, 21:43
autor: Motostacja
aro51 pisze:Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem.
a wgl regeneracja coś daje ? pytam z ciekawości poprzedni właściciel mojego auta regenerował kompresor i mówił ze nawet sie nie podniósł, wiec zainwestował w nowy kompresor.
aro51 pisze:Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty.
A to zależy, ja miałem uwalony czujnik halla w zacisku i za 250zł dostałem nowy zacisk po regeneracji nie generujący tego błędu. W innym punkcie otrzymałem natomiast informacje że czujnik halla jest nie wymienialny ale chyba jednak da sie to ogarnąc skoro mnie to wymieniono, a tak btw to widziałem na allegro juz jakieś zamienniki zacisków elektrycznych .